Muntatge amb diverses barres de pa en una taula i un cercle amb dues mans pastant una massa

SOCIETAT

Soc nutricionista i t'explico com preparar un pa de proteïnes amb 2 ingredients

Aquest pa proteic sense sucre, ni gluten, ni lactis, es convertirà en un dels teus favorits, a més és rapidíssim

Quants cops ens ha passat de no saber quin pa comprar? Avui dia, cada cop s'elaboren més varietats d'un mateix aliment. En aquest cas, del pa. En un forn de pa veiem moltíssimes varietats, però al supermercat ja és per tornar-se boig.

Pans de motlle, tipus brioix, d'hamburguesa, baguette, xapata… mil formes, noms i fins i tot colors. Per sort, no tots són dolents, però sí que és cert que de vegades has de ser un bon detectiu per saber llegir els ingredients i entendre quin és bo i quin no.

Doncs en aquesta infinitat de varietats, us porto una opció perquè no us hàgiu de marejar i pugueu fer el pa a casa en tan sols 5 minuts. Com a nutricionista, aquesta em sembla una alternativa ideal.

El pa de proteïnes que més m'agrada com a nutricionista

Aquests són els dos ingredients secrets del nostre pa: ous i tonyina. Bé, i per a una millor textura i esponjositat, us recomano posar també llevat químic, però podeu fer-ho perfectament sense.

Simplement heu d'agafar 1-2 ous i barrejar-los bé amb una llauna de tonyina al natural. Com us deia, si hi afegiu una mica de llevat químic, quedarà millor. Ho barregeu bé i ho poseu en un recipient apte per a microones.

Per assegurar-vos que després podreu treure bé el panet, podeu greixar una mica el recipient amb oli d'oliva. Després, ho cuineu al microones 2 minuts a màxima potència i ja ho tindreu!

Ara només us falta obrir el panet com si fos un sandvitx i afegir-hi ingredients de qualitat. Per exemple, alvocat, tomàquet, ruca, pernil i formatge.

La versatilitat del pa de tonyina

Aquest panet és ideal per a aquella gent que vulgui reduir la ingesta de carbohidrats al seu dia a dia. Compte, que no estic dient que els carbohidrats siguin dolents eh, per res. Però hi haurà certes dietes en què vulguem (pel que sigui) baixar els carbohidrats, i aquesta serà una opció deliciosa.

A més, no només és un pa que es fa en un moment, sinó que també ens aporta diversos beneficis. Tant per l'ou com per la tonyina, ho fan un pa alt en proteïnes d'alt valor biològic.

També és apte per a persones amb malaltia celíaca o sensibilitat al gluten, i per a persones intolerants a la lactosa. Finalment, també és alt en Omega-3.

➡️ Societat

Més notícies: