Un home amb una samarreta groga està cridant davant d?una botiga d?Orange que té un cartell de descompte del 50%.
SOCIETAT

Orange revela què ha passat amb aquests clients: no hi haurà més remei que pagar

L'operador es mostra molt clar amb les condicions que han de complir aquells que vulguin variar la tarifa

Orange ha comunicat als seus clients alguns detalls importants sobre canvis a les seves tarifes. Així resol els dubtes de molts usuaris que volen modificar els seus plans.

Tot i que l'operador assegura que canviar de tarifa sol ser un tràmit sense cost addicional, hi ha una excepció important. En aquests casos podria implicar un desemborsament extra.

Un home consulta una factura i al cercle, el logotip d'Orange

Per a aquells que pensen a ajustar les tarifes, Orange confirma que el canvi no comporta despeses addicionals en la majoria dels casos. Això aplica tant per a clients que volen un pla més complet com per a aquells que simplement desitgen una opció diferent.

Tot i això, hi ha una advertència: si el client té un compromís de permanència, els termes canvien. En situacions en què l'usuari vulgui reduir el cost de la tarifa o fins i tot donar-la de baixa abans que finalitzi el període de permanència, s'aplicarà una penalització.

Orange explica què passa si hi ha compromís de permanència

Si el client té un contracte amb compromís de permanència, el canvi a una tarifa inferior dins del mateix període comporta una penalització. Orange recorda que aquests compromisos estan pensats per oferir estabilitat tant a l'operador com a l'usuari. A canvi d'aquesta permanència es poden beneficiar de descomptes o condicions especials.

No obstant això, aquest benefici implica una responsabilitat. I és que no és possible fer canvis que disminueixin el valor de la tarifa sense assumir una penalització econòmica si la permanència és vigent. Aquesta política està orientada a protegir els interessos de la companyia davant de canvis en les tarifes acordades.

Orange ha afegit una altra advertència per als seus clients. Qualsevol segon canvi de tarifa dins del mateix cicle de facturació tindrà un cost de 7,26 euros. Aquest càrrec busca evitar la modificació freqüent de tarifes que pugui afectar l'operativa de l'empresa.

El cicle de facturació és el període en què es calcula el consum i se n'emet la factura corresponent. Fer múltiples ajustaments durant aquest temps requereix  gestió addicional i recursos. Per això Orange aplica aquest càrrec en cas que es faci un segon canvi en un sol mes.

Home enutjat cridant al telèfon amb el logo d'Orange i un emoji d'enuig.

Consells per als usuaris d'Orange

Per evitar sorpreses, Orange recomana als clients que planifiquin bé els canvis de tarifa i consultin amb l'operador de fer res. Si estan sota un compromís de permanència, és fonamental entendre que el canvi a una tarifa inferior o la baixa poden generar una penalització. A més, en fer un segon canvi de tarifa al mateix cicle de facturació, s'haurà de pagar la quota extra.

Les tarifes de l'operador ofereixen una gran varietat d'opcions per als clients que busquen flexibilitat en els seus serveis. Des de plans bàsics fins a paquets més complets. Tot i això, les condicions de permanència poden influir en el cost final si el client decideix fer ajustaments que redueixin l'import mensual.

➡️ Societat

Més notícies: