Muntatge d'una guardiola de porquet i un supermercat Caprabo

SOCIETAT

Ni Bonpreu ni Ametller Origen: el supermercat català en què els clients estalvien

Caprabo ha presentat una estratègia innovadora sota el lema “carros complets i saludables per menys de 70 euros”

Fer la compra és cada cop més difícil per als consumidors, els quals veuen com el preu del seu carro augmenta a causa de la inflació. Per això, alguns supermercats intenten brindar als seus clients una alternativa econòmica i saludable.

Aquest és el cas de Caprabo, el supermercat català del grup Eroski. Caprabo ha presentat una estratègia innovadora sota el lema “carros complets i saludables per menys de 70 euros”, marcant una diferència notable davant de competidors com Bonpreu i Ametller Origen.

La iniciativa de Caprabo compta amb una selecció acurada de productes que, en conjunt, no superen els 70 euros. Aquests articles, identificats amb una etiqueta groga que proclama “Preus Bons Sempre”, abasten principalment marques pròpies de la cadena. Tot i això, també s'inclouen en aquesta campanya productes de tercers, com aigua mineral Bezoya, llet sencera Ato i Coca-Cola, entre d'altres.

Dona pagant la compra a Caprabo

La campanya de Caprabo té com a objectiu oferir als consumidors una opció assequible i de qualitat, amb productes essencials per a una alimentació equilibrada. Entre els productes ressaltats es troben olives, fuet, galetes, iogurts naturals, amanida, tomàquet fregit, lleixiu i altres productes de la marca Eroski.

Segons apuntaven fonts de la distribuïdora, la llista de productes es podria adaptar al llarg dels pròxims mesos per satisfer les necessitats i preferències dels compradors. La campanya de Caprabo estarà vigent durant la resta d'aquest any, amb un enfocament particular els mesos de maig, setembre i gener de l'any vinent.

Caixera cobrant a una dona a Caprabo

Jordi Lahiguera, director de màrqueting i desenvolupament de negoci de Caprabo, remarca la importància de maximitzar la capacitat d'estalvi dels compradors. En un context d'augment de preus dels aliments, des de Caprabo intenten aconseguir que la cistella de la compra dels clients no sigui un problema per a aquests. Lahiguera va destacar el compromís de la cadena amb l'accessibilitat de la compra completa, sense comprometre la qualitat dels productes oferts.

S'estima que la iniciativa representarà una pèrdua d'ingressos al voltant de 23 milions d'euros per a Caprabo. Tot i això, aquest supermercat considera que és un pas necessari per garantir que els compradors puguin accedir a una alimentació completa i saludable a preus assequibles.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: