Mercadona i Lidl, atents: el supermercat que prepara una gran novetat
Un popular supermercat impulsarà les marques blanques davant la dura competència de Mercadona i Lidl
Un popular supermercat ha avançat per la dreta dos gegants com són Lidl i Mercadona. La cadena basca Eroski ha sorprès els seus clients amb una gran novetat que ja prepara i que alegrarà els consumidors més habituals.
Els supermercats Eroski han pres la decisió d'impulsar i potenciar les marques blanques durant els pròxims anys. Un canvi de rumb en la manera de fer que busca que la seva estratègia s'assembli a la de Mercadona amb Hacendado, i també a la de Lidl.
I és que els últims anys cada cop són més els supermercats del país que aposten per una marca pròpia, amb preus més reduïts sense perdre qualitat.
Les cadenes, en alerta després de la decisió d'Eroski
Eroski té reservada una gran novetat per als clients. La cadena de supermercats basca ha anunciat que impulsarà les marques blanques durant els pròxims anys. Cosa que podria posar en alertaMercadona i Lidl.
Es tracta d'una estratègia que ja aplica des de fa anys Mercadona, que compta amb la marca pròpia Hacendado a un preu més reduït i amb una bona qualitat. També Lidl aposta per la mateixa fórmula.
Eroski ha decidit sumar-s'hi, segons ha informat Cinco Días, per aguantar "la pressió i la competència" de Mercadona i Lidl. Dos grans supermercats que, com han assegurat, han "alterat l'acompliment dels operadors tradicionals d'alimentació a Espanya els darrers anys".
Eroski potencia les marques blanques
Eroski impulsarà, així, la seva pròpia marca. La companyia de supermercats compta actualment amb cinc marques blanques en alimentació. Aquestes són Eroski, Eroski Basic, Eroski Selectqtia, Eroski Natura i Eroski Bio.
Unes marques que, malgrat portar el segell Eroski, no només es venen als supermercats, sinó també als Caprabo de Galícia i Catalunya, i també a Vegalsa.
Des de l'any 2020, les marques blanques han crescut més de dos punts percentuals. Unes dades que Eroski atribueix a "la confiança dels clients en la nostra oferta"
Tot i això, Eroski confirma que supermercats amb l'estratègia de Mercadona i Lidl "continuaran afegint pressió al mercat". No obstant això, la cadena basca creu que estan ara "menys exposats a aquestes disrupcions"
Més notícies: