Entrada de la botiga Kave Home, a Barcelona, amb llum natural entrant per la porta
SOCIETAT

La marca catalana que factura milions d'euros i aterrarà a París, Roma i Milà

Els mobles de la localitat de Girona, estil nòrdic, que ja han arribat a més de 50 països

L'empresa catalana, Kave Home, neix a Girona l'any 1982. Curiosament, segons expliquen a la seva pròpia pàgina web: 'tot va començar en un galliner'. Quan l'empresa va ser fundada, van adaptar l'espai com a magatzem.

Ara tenen seu administrativa a un petit poble de Barcelona, Sils. I la part logística la tenen a Tordera, amb una superfície de 53.000 metres quadrats.

Creixement

Ha estat un bon any per a la marca gironina, ja que l'any han tancat facturant més de 200 milions d'euros. Tenint així un creixement del 30% el 2023. Aquest creixement ha estat possible gràcies a l'extensió de botigues arreu del món.

Per això, tenen pendent l'obertura de botigues a Milà, Roma i París. Per així, reforçar el punt de venda a França i Itàlia, dos dels seus mercats estratègics. Actualment, tenen presència als 5 continents: des de l'Uruguai, Illes Maurici, passant per Romania i fins i tot Corea.

Un altre punt clau de l'empresa és la digitalització, l'últim any han crescut un 50% les vendes en línia. Tot i això, segons la companyia, l'expansió s'ha centrat en el canal retail, obrint botigues pròpies o franquícies. I és que, avui dia, han arribat a sumar 115 punts de venda al voltant de tot el món.

Un dels projectes clau per a aquest any serà l'ampliació de la seu a Sils. Això els permetrà ampliar la plantilla i crear un centre tecnològic del moble.

Exposició efímera de Kave Gallery amb peces d´art i una planta

Innovació

Si alguna cosa els ha diferenciat, a aquesta empresa de mobles de disseny és l'originalitat. Començant pel tracte al client: quan aquest es persona en una de les botigues, se'ls rep amb un cafè ecològic. També destaca un nou format, disponible a la seva botiga a Corea, ''Kave Home Coffe'', en aquest es combina botiga de mobiliari amb cafeteria.

També destaca el magazine, bianual, disponible a les seves botigues, amb receptes i inspiracions del món Kave Home.

Una altra diferenciació de la marca és el projecte cultural 'Kave Gallery'. S'hi poden trobar una selecció limitada de peces d'art úniques, dins d'una exposició efímera.

➡️ Societat

Més notícies: