Muntatge de fotos d'un sofà a un saló i, al costat, imatge dels empleats de Fiel Hogar
SOCIETAT

La marca catalana que està creixent a passos de gegant: obre tres noves botigues

L'empresa no para de créixer en facturació i ja té en ment obrir nous locals a diferents punts del territori

Tenir èxit empresarial avui dia no és tan fàcil com abans. Emprendre fa dècades era més nou. No estava tot inventat.

Amb esforç i dedicació podies aconseguir-te un bon lloc en el sector que triessis. Avui dia és una altra història. Ja està tot inventat i triomfar no és tan senzill.

El secret, probablement, ho tindrà la cadena de botigues d'articles per a la llar, Fiel Hogar . La marca ha experimentat un creixement notable durant l'últim any. Segons ha informat Antoni Hurtado, gerent digital de l'empresa ubicada a Lleida, els èxits no paren de créixer.

Amb tres establiments ja establerts a Tàrrega, Mollerussa i Balaguer, Fiel Hogar ha aconseguit una expansió significativa al seu canal en línia. La facturació va assolir els 57.400 euros i va mostrar un impressionant augment del 2.000% en comparació dels 2.300 euros de l'any anterior.

Aquest èxit s'atribueix a l'esforç i la dedicació de tot l'equip, tant a les botigues físiques com al magatzem, segons va destacar Hurtado.

Fiel Hogar mira al futur amb ambició

Mirant cap al futur, la cadena té ambiciosos plans per a l'any 2024. A més de consolidar les botigues existents, Fiel Hogar té com a objectiu ampliar la superfície de venda.

Especialment a llocs com Balaguer, on es va iniciar el projecte. A més, l'empresa està centrada a impulsar el seu desenvolupament tecnològic per mantenir-se competitiva al mercat.

Un mercat molt competitiu

Hurtado va assegurar: "Som conscients que treballem en un mercat molt competitiu". "Però estem segurs que anem pel bon camí per convertir-nos en referents. El nostre objectiu principal aquest any és consolidar les botigues i preparar l'expansió a Barcelona per al 2025".

En termes de xifres, Fiel Hogar s'ha proposat assolir una facturació d'1,5 milions d'euros, consolidant les noves botigues. El canal en línia també es considera una oportunitat única de creixement per a la cadena.

A més del creixement econòmic, el grup té plans d'ampliar el catàleg de productes. D'aquesta manera, volen destacar de manera especial les gammes de cuina i tèxtil.

Fidel Llar ja compta amb una extensa secció de productes tèxtils, que inclouen llençols, mantes, farcits nòrdics, baixeres, coixins i fundes de sofà, entre d'altres.

➡️ Societat

Més notícies: