Una botiga de Vodafone al fons, al cercle el logo de Movistar, ia l'esquerra, un home amb la mà a l'orella
SOCIETAT

Gir inesperat de Vodafone: el pla que mantenia ocult per sorprendre Movistar

Vodafone tenia preparat una cosa molt especial amb vista al tram final de l'any, deixant en fora de joc Movistar

Vodafone ha introduït un canvi important a la seva plataforma de televisió. L'operadora britànica acaba de llançar una estratègia que ha enxampat per sorpresa Movistar. Aquesta jugada té com a objectiu atraure un públic molt específic: les famílies amb nens.

Per això, la companyia ha decidit oferir dos nous canals de televisió totalment gratuïts, sense cap mena de compromís. Estaran disponibles fins al 31 de desembre.

Els nous canals convidats de Vodafone

Aquests canals són Disney Junior i Nick Jr. Es tracten de dues plataformes pensades pels més petits de la casa. Disney Junior, que es pot veure al dial 22 de Vodafone TV, se centrarà en oferir contingut d'entreteniment adreçat al públic infantil.

Persona usant un control remot davant d'una televisió amb el logotip de Vodafone en primer pla.

Aquest canal, habitual al dial 75 de Vodafone, té un enfocament educatiu, però també busca divertir els nens amb sèries i pel·lícules familiars. Per part seva, Nick Jr., que ocuparà el dial 23 en lloc de Warner TV i AXN, també té un objectiu similar. Oferir entreteniment i aprenentatge per als més petits.

És conegut per la seva programació educativa i inclou personatges famosos com Dora la Exploradora, Baby Shark i La Patrulla Canina. És un espai on els nens poden aprendre mentre es diverteixen tot dins d'un ambient segur i adequat per a la seva edat. Normalment, Nick Jr es troba al dial 76 de Vodafone TV.

La raó darrere aquest canvi estratègic té molt a veure amb el període de Nadal que s'acosta. Durant aquestes dates, els més joves passen més temps davant de la televisió. Això fa que les operadores busquin oferir continguts que s'ajustin als seus gustos i necessitats.

En aquest sentit, els nous canals de Vodafone arriben al moment perfecte, amb una programació que promet ser molt atractiva per a les famílies. L'objectiu de l'operador és clar. Tractar de fidelitzar els usuaris i aconseguir que se subscriguin a aquests canals dins dels seus paquets de televisió.

Muntatge fotogràfic entre una botiga de Vodafone i una persona preocupada

En oferir-los de forma gratuïta i sense compromís, vol que els clients potencials provin la qualitat del contingut. I si ho troben interessant, els acabin contractant.

Vodafone li posa termini

És important destacar que aquests dos canals estaran disponibles només fins al 31 de desembre. Per tant, els usuaris hauran d'aprofitar aquest temps per gaudir del contingut.

Vodafone s'assegura que, amb aquesta acció, no només fidelitza els més petits de la casa. També fa un pas més en la lluita contra Movistar, el seu principal competidor.

El moviment de Vodafone és, sens dubte, una jugada intel·ligent per guanyar terreny en un mercat tan competitiu com el de la televisió de pagament. Si aconsegueix que els pares s'enganxin a aquests canals, podria aconseguir que molts usuaris triïn Vodafone davant d'altres opcions.

➡️ Societat

Més notícies: