Les factures de Vodafone que estan aixecant bufolles: la desil·lusió és monumental
Vodafone ha de reaccionar després de les crítiques que han abocat alguns usuaris d'una altra companyia
La sorpresa és una de les primeres reaccions que molts clients de Lowi han experimentat. Sobretot a rebre una factura que, en lloc de portar l'habitual firma del seu operador, apareix a nom de Vodafone.
Aquest canvi, que ha passat desapercebut per a alguns, ha generat inquietud en altres usuaris que pensen que podria ser un error. Tot i això, encara que el nom de Vodafone figuri en aquestes factures, no hauria de ser motiu d'alarma, ja que hi ha una raó darrere d'això.
Què hi ha darrere de la factura amb el nom de Vodafone?
Lowi, la companyia de telecomunicacions coneguda per les tarifes econòmiques, és part del grup Vodafone des dels seus inicis. Tot i que les dues operadores treballen de manera independent, Vodafone és qui gestiona administrativament els serveis de Lowi.
Per aquesta raó, el nom de Vodafone pot aparèixer a la factura d'alguns usuaris de Lowi. Això no vol dir que hi hagi canvis en la naturalesa dels serveis contractats ni en el preu de les tarifes que paguen mensualment.
Un dels principals motius de preocupació entre els usuaris de l'operador low cost és que es podria haver comès un error de facturació. O encara pitjor, que s'estiguin cobrant serveis no contractats. Aquest malentès és comprensible, especialment per a aquells clients que no estan al corrent de la relació que hi ha entre les dues companyies.
Tot i això, Vodafone ha assegurat que l'aparició del seu nom a les factures de Lowi no es deu a cap error. És un procés de reestructuració i integració que forma part del model de gestió interna. Lowi segueix operant amb les seves pròpies tarifes i condicions.
La relació entre Vodafone i Lowi: tranquil·litat per als clients
Vodafone i Lowi, encara que es troben sota el mateix grup, ofereixen serveis i preus diferents. Vodafone, per exemple, està orientada a oferir paquets de més contingut quant a connectivitat i entreteniment. Per la seva banda, Lowi aposta per tarifes més ajustades i senzilles, especialment al sector de joves i persones que busquen preus econòmics.
L'estructura administrativa i la gestió de facturació, però, estan centralitzades a Vodafone. Això permet que aparegui a les factures d'alguns usuaris de Lowi sense implicar canvis en els termes del contracte ni en els preus.
Pot afectar això clients amb experiències negatives amb Vodafone?
Una de les preocupacions que hi ha és que aquells usuaris que hagin tingut experiències prèvies no tan positives amb Vodafone no hi estiguin d'acord. Podeu sentir-vos incòmodes en veure novament el nom d'aquesta empresa a les vostres factures.
Tot i que aquesta percepció és vàlida, Vodafone ha deixat clar que la integració amb Lowi no representa una fusió completa en termes de serveis. Cada marca manté la independència a nivell d'oferta i atenció al client.
Per als qui se senten confosos o tenen dubtes sobre la factura, els dos operadors tenen canals d'atenció al client independents. Allí els poden aclarir tots.
Vodafone ha indicat que aquest tipus de situacions són part dels processos administratius que solen dur a terme les grans companyies. Sobretot per mantenir una gestió eficient dels vostres serveis. Així mateix, han reconegut la necessitat d'informar i oferir transparència als usuaris per evitar confusions futures.
Més notícies: