L'error en una botiga d'Ametller Origen que ha indignat molt un client
Ametller Origen ha respost a una de les queixes per escriure malament la procedència d'un dels seus productes
Ametller Origen ha indignat un client per un dels rètols de la seva botiga a Vilanova del Camí, a Barcelona. L'error s'ha donat en retolar una oferta de dos quilos de patates amb procedència francesa.
Així es pot veure a la foto que ha publicat l'usuari al compte de X. Però, per a sorpresa del consumidor, el cartell que acompanya les patates cita que la seva procedència és La Rioja. “Avui a Ametller Origen m'han ensenyat una cosa que no sabia”, diu amb ironia el client.
A això afegeix que: “La Rioja és a França. Ho he explicat a la noia de la botiga i m'ha dit que el rètol deu estar malament”. Òbviament, es tracta d'un error que, per part seva, Ametller Origen ja s'ha encarregat de solucionar.
Ametller Origen respon a les queixes
I és que no és la primera vegada que la cadena ha de fer front a aquest tipus de crítiques, però normalment les acostumen a contestar. Aquesta vegada no ha estat menys i Ametller Origen ha respost a l'usuari que va assenyalar l'error esmentat.
“Bona nit. Gràcies per traslladar-nos aquest error de cartelleria. Contactem amb la botiga per corregir-lo”, han escrit.
Així que ara caldrà esperar i saber si finalment corregeixen aquesta incongruència al cartell. I tant el supermercat català com els clients, es queden tranquils.
Últimament, Ametller Origen no guanya per donar explicacions a alguns dels seus clients enfadats. Recentment, un va denunciar públicament que les taronges que venien procedien d'Alacant. L'usuari de X lamentava que, tenint gènere a Catalunya, el supermercat opti per comprar-lo a fora.
Ametller Origen compta amb una exigent clientela
En aquest sentit, des d'Ametller Origen van assegurar que intenten fer-ho sempre així, però que de vegades no és possible. A més, el client va denunciar el baix preu d'un sac de taronges, i va assegurar que amb aquesta competència els agricultors no tenen futur.
És clar que els compradors cada cop són més exigents i el que abans podia passar per alt, ara ja no. Donar explicacions com les que ha fet Ametller Origen és el primer pas per intentar fidelitzar clients confusos i disgustats.
Més notícies: