Muntatge de l'exterior d'una botiga Bonpreu, un noi mirant de banda amb cara de fàstic i una crema de carbassó desenfocada
SOCIETAT

Un client de Bonpreu critica un dels seus productes: ‘Ha sortit molt dolenta’

El sabor d'una de les cremes de verdures ha decebut un client que no ha dubtat a compartir-ho a les seves xarxes socials

Bonpreu de vegades posa la vida molt fàcil, però d'altres la complica. Això és el que li ha passat a un dels seus clients després de comprar una crema de verdures.

Fa uns anys, no estava tan de moda comprar plats precuinats. Les àvies i mares es passaven hores a la cuina elaborant cuits i cremes amb les que després alimentaven la família durant uns quants dies.

Però avui dia la cosa ha canviat i no hi ha temps ni per bullir una mica de carabassó amb patata. Així que solucions com les que ofereix Bonpreu poden treure de més d'un compromís qualsevol persona que disposi de poc temps per cuinar. Encara que, de vegades, el plat no és tan saborós com s'espera.

Bonpreu, en el punt de mira

Terra i Tast és la marca amb la qual Bonpreu comercialitza alguns plats com les cremes de verdures. Normalment, tenen força èxit i es caracteritzen per oferir ingredients naturals. Ja que no la fas a casa, almenys que sigui de la millor qualitat possible.

Però confiar en aquest tipus de processats no sempre surt bé, sinó que li diguin a un client de Bonpreu. A les xarxes socials, @GrauBrnt ha compartit la imatge d'una crema de carabassó que, segons la seva opinió, no estava bona.

Tal com es desprèn de la publicació feta a X, el client assenyala que normalment acostuma a comprar aquesta crema de verdures. Però aquest cop el sabor no era bo.

Tweet d'un client de Bonpreu queixant-se d'un lot de crema de carbassó el 10 d'abril de 2024

Un sabor agre, gens agradable

De fet, explica que el sabor era tirant cap a agre i que, per tant, no era apta per al consum. Un cop més, Bonpreu ha fet gala de la seva rapidesa de resposta i ha contestat la publicació. Aquesta vegada, lamenten l'incident i informen que ja han passat part al departament de qualitat.

A la mateixa fotografia adjuntada pel client es pot veure el número de lot. Així que Bonpreu ho tindrà ben fàcil per localitzar aquestes cremes i saber què ha passat. Però serà difícil que aquesta família torni a confiar en aquesta marca després d'haver-se quedat sense un plat per menjar.

➡️ Societat

Més notícies: