Muntatge amb l'exterior del centre comercial El Triangle de Barcelona i la botiga FNAC pixelada

SOCIETAT

La coneguda empresa que podria abaixar la persiana al centre de Barcelona

FNAC ja ha pensat un pla per no veure's afectat per l'arribada d'una nova botiga a un famós establiment de Barcelona

FNAC tremola. I la raó és que l'icònic El Triangle, ubicat al cor de Barcelona, es troba en plena renovació. El motiu és mantenir el seu atractiu i competitivitat al canviant mercat comercial.

Segons fonts del portal immobiliari Idealista, el fons Deka Inmobilien Investment, propietari de l'establiment, ha anunciat una pròxima reforma. Fet que promet canviar completament l'aparença i l'oferta de l'espai.

La proposta de renovació inclou la fusió de diversos establiments per crear un espai més ampli i modern. Així doncs, està prevista la construcció d'un nou local de venda de 1500 metres quadrats.

Aquest nou disseny disposarà d'un passadís central per facilitar el trànsit dels visitants. També per establir-hi una connexió més directa amb l'entorn urbà de la ciutat.

FNAC repensa el seu destí

No obstant això, aquesta transformació planteja interrogants sobre el futur de les botigues ancorades al local. Entre elles, destaca el destí de la icònica botiga FNAC, que és coneguda per la seva àmplia oferta de llibres, música i tecnologia.

Segons informacions revelades per Idealista, la possible arribada d'una ‘macrobotiga’ Lefties faria tremolar FNAC. Ja que la marca pertanyent al gegant del retail Inditex, podria implicar la sortida de FNAC del Triangle.

Davant d'aquest escenari, FNAC no s'ha quedat quiet i ha explorat opcions alternatives. Com el possible lloguer d'un local a la Rambla de Barcelona, un lloc que anteriorment ocupava una botiga H&M.

FNAC cerca consolidar-se

Aquesta estratègia busca assegurar la continuïtat de la presència de FNAC al panorama comercial de Barcelona. Amb més de 25 anys en funcionament, El Triangle ha estat un referent comercial a Barcelona. Hi ha una varietat de botigues que van des de marques internacionals fins a establiments locals.

FNAC planteja nous horitzons

Amb aquesta propera transformació, el centre comercial busca adaptar-se a les demandes del mercat actual. I, així, garantir la seva posició com una de les destinacions comercials més destacades de Barcelona. El panorama comercial actual s'ha de renovar per adaptar-se als nous temps.

Des de la competència a la botiga física fins a la d'internet que, cada vegada més, castiga amb força els compradors. Per això FNAC està treballant per no veure trontollar la seva viabilitat.