Muntatge amb una dona amb la mà a la boca i l'entrada d'un Mercadona darrere

SOCIETAT

Els clients de Mercadona no donen crèdit: el producte viral que han retirat

Mercadona torna a ser notícia perquè el seu assortiment ha tornat a tenir una pèrdua, en aquest cas no esperada

Mercadona retira una salsa que havia aconseguit molta fama. No fa tant que la cadena va celebrar que era una de les novetats més reeixides. Ara, Mercadona ha decidit que aquesta salsa ja no estarà disponible a les botigues.

De nou, les xarxes socials han estat de les primeres a fer-se'n ressò. Allí és on els clients pregunten a Mercadona tot el que volen saber. En aquest cas, la cadena valenciana ha estat preguntada per la salsa cheddar.

Des que es va posar a la venda, van ser moltes les persones que van agrair a Mercadona que la portés. Es va convertir en un èxit ràpidament, per això no se n'explica la retirada. Per aquest motiu, els missatges lamentant-ho no s'han fet esperar.

L'exitosa salsa cheddar de Mercadona diu adeu

Aquest cas és un exemple clar que no tots els èxits de Mercadona tenen garantida la seva continuïtat. De fet, no se sap el criteri que segueix la cadena per prendre aquest tipus de decisions. Per això mateix, ha sorprès que alguna cosa que havia adquirit tanta fama ja no estigui disponible.

La confirmació de la retirada d'aquesta salsa ha arribat a la usuària de X @AnitaIMM. Ella preguntava a Mercadona per on era aquesta salsa de formatge. Com acostuma a passar, la cadena no ha volgut deixar la seva clienta amb el dubte.

Li ha confirmat que ja no està disponible a les seves botigues. En aquest cas, no li ha pogut oferir una alternativa, ja que no hi ha a Mercadona una cosa que sigui semblant. Només queda esperar que Mercadona faci marxa enrere en la seva decisió i la salsa torni a les prestatgeries.

La salsa Cheddar és novetat és Mercadona

Així era la salsa cheddar que Mercadona ha retirat

Quan va sortir la salsa cheddar venia en un pot de 250 grams i costava 2,35 euros. Després, Mercadona va decidir aplicar-li una rebaixa. Tot i això, aquesta tampoc era per tant, ja que només va passar a costar 5 cèntims menys.

Jo mateixa la vaig arribar a tastar després de tota la revolució que s'havia creat al seu voltant. En veritat, encara que tingués el nom de salsa cheddar, del 36% de formatge que portava, només un 11% corresponia a aquest tipus de formatge. Per això, a l'hora de tastar-ho no tenia el sabor que s'espera d'alguna cosa que porta la paraula cheddar en nom seu.

Era una gran idea, però sí que hi havia coses que feien que no es veiés com tot un encert. Per exemple, una vegada oberta, només tenia una durada de 10 dies, i és difícil que s'utilitzi tant. Tot i això, esperem que Mercadona prengui nota de les coses que ha de millorar d'aquest producte i en tregui una millor versió.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: