Muntatge amb una imatge de fons de Lidl i en primer pla una dona enfadada i una imatge d'un pot de iogurt mostrant la data de caducitat i al costat un tiquet
SOCIETAT

Una clienta carrega contra Lidl després de fer la compra: 'Us passaré la factura'

Polèmica amb Lidl després d'una crítica d'una clienta enfadada

Una clienta de Lidl s'ha regirat contra ells a les seves xarxes socials aquesta mateixa setmana, concretament el 6 de novembre. No ha tingut pietat del supermercat després de publicar un parell de fotografies al seu compte d'X acusant l'empresa de vendre productes caducats.

En aquest cas, es tracta d'un iogurt de la marca Pastoret en la seva especialitat de kefir amb llet de vaca de pastura. La dona en qüestió, fins i tot ha esmentat en el missatge que ha publicat a X la coneguda cadena de supermercats. I és que no es podia creure que s'hagués emportat a casa un aliment que havia caducat dues setmanes abans.

"Com veneu productes caducats, Lidl? Arribo a casa i veig que caduca el 23 d'octubre del 2023", sentenciava ella molt contrariada amb la cadena de supermercats.

Lidl respon davant la crítica

Lidl no ha trigat a contestar, ho feia hores més tard amb un altre missatge a la mateixa xarxa social. "En qualsevol cas, pots anar a una botiga amb el producte i el tiquet i et podran ajudar", expressaven des de les xarxes socials del supermercat.

La resposta de la clienta no s'ha fet esperar i els ha reclamat el següent. "Aquesta solució està molt bé, però cal responsabilitzar-se a la botiga del que veneu. S'ho ha menjat el meu gos".

"Si li passa alguna cosa, us passo la factura del veterinari", denunciava aquesta dona. I és que no esperava que Lidl vengués un iogurt caducat des de feia tants dies.

Així les coses, Lidl ha tornat a respondre intentant saber la botiga on havia passat aquest greu descuit. "Ens pots indicar a quina botiga ha passat per poder avisar els responsables de l'establiment i així assegurar-nos que sempre t'oferim els productes més frescos?".

Finalment, la dona ha contestat que la botiga es localitzava al carrer Bravo Murillo de Madrid. Veurem si aquesta clienta rep algun tipus de compensació després de patir aquest contratemps amb Lidl. Una companyia sobre la qual ha carregat públicament després de comprovar que havien venut un aliment que mai no hauria d'haver estat a la venda.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: