Fotomuntatge amb una imatge de fons de l'exterior d'un supermercat Bonpreu i una rodona vermella al capdavant amb un pàrquing
SOCIETAT

Un client esclata pel que s'ha viscut en un pàrquing d'un supermercat Bonpreu Esclat

Un consumidor de la cadena de supermercats catalana s'ha mostrat indignat a les xarxes socials després del que li ha passat al pàrquing de Bonpreu Esclat

Bonpreu Esclat s'ha tornat a situar al punt de mira. La cadena és una de les preferides dels consumidors catalans a l'hora de fer les seves compres setmanals.

No obstant això, no els deslliura de rebre crítiques constants. Ja és habitual que molts clients facin servir les xarxes per queixar-se i mostrar la seva disconformitat contra les botigues i els supermercats quan passa alguna cosa fora del comú.

I això és el que ha passat ara. Aquesta vegada, un dels clients de Bonpreu Esclat ha esclatat després del que va passar en un dels pàrquings després de fer la seva compra a la cadena de supermercats catalana.

Un client, contra Bonpreu pel que ha passat al seu pàrquing

Un consumidor de Bonpreu Esclat s'ha mostrat indignat amb el supermercat. Ha estat després de fer la seva habitual compra a la cadena catalana i després de dirigir-se al pàrquing.

"És una vergonya la seguretat que ofereix @bonpreuesclat al seu supermercat a Granollers. Després de tots els diners que deixem cada mes, no podem comprar amb seguretat. No hi ha càmeres de seguretat al seu pàrquing i es veu que són habituals els robatoris als cotxes", s'ha queixat la usuària @Inlecat a X (abans Twitter)

El consumidor s'ha adonat, en dirigir-se al pàrquing del seu supermercat Bonpreu Esclat, situat a Granollers (Barcelona) que no disposava de cap càmera de seguretat per evitar possibles robatoris o furts en els vehicles.

Motiu pel qual es mostrava intranquil i alertava de manera contundent Bonpreu Esclat. "Haurem de comprar a un altre lloc que ens ofereixi tranquil·litat. Mentrestant a la zona hi ha múltiples robatoris".

Bonpreu Esclat respon després de la crítica

Tot i això, el supermercat responia ràpidament al missatge enviat per l'usuari a través de l'esmentada xarxa social, argumentat que compten amb totes les mesures de seguretat necessàries al pàrquing de Granollers.

"Bon dia. T'informem que l'establiment que ens comentes disposa de les mesures adients i el guarda fa rondes regulars al pàrquing. Així mateix, t'informem que disposem de càmeres a l'entrada i sortida d'accés, a l'accés de vianants del pàrquing i a la zona de carregadors elèctrics"

Muntatge amb dos tweets resposta del compte de Bonpreu Esclat responent a un client sobre la queixa del pàrquing

"També disposem de cartells que adverteixen del furt aliè al pàrquing. Tanmateix, et fem saber que ho hem transmès al departament que gestiona aquests temes, per tal es pugui tenir en compte i revisar", han informat des del compte oficial de X de Bonpreu Esclat.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: