Tres clientes caminen en direcció a l'entrada de la botiga *Lidl
SOCIETAT

Un client esclata contra Lidl pel que li ha passat en caixa: 'Com pot ser?'

Un problema amb els preus a les caixes de Lidl indigna un dels seus clients que esclata a les xarxes socials

Fa uns dies, un client de Lidl va decidir queixar-se d'un problema amb els preus a través de X. No és la primera vegada que la xarxa social que, fins fa poc, era Twitter, serveix d'altaveu per a les queixes dels usuaris.

Els supermercats Lidl estan més que ben posicionats a Espanya. Gràcies a la varietat i als preus en algunes seccions, com els lactis o el basar, que canvia setmanalment.

Tot i això, no tot és perfecte i controlable al 100%. I el supermercat pot caure en errors segons quina botiga es tracti, a l'hora d'aplicar els preus indicats.

X es fa ressò de la queixa d'un client de Lidl

Un usuari de X, també client de Lidl, ha aprofitat l'altaveu que la xarxa social li presta per queixar-se. Pel que sembla, el supermercat oferia uns preus que no li van voler aplicar a l'hora de pagar.

Al seu missatge, l'usuari de X @alvaro_camphos etiquetava Lidl parlant del contratemps que acabava de tenir. I feia referència que, a causa de l'hora, no li van voler aplicar uns descomptes.

Publicació a Twitter del compte @alvaro_camphos queixant-se de la mala gestió de les ofertes a Lidl

Aquests preus, segons la resposta de Lidl, formaven part dels aplicables als usuaris de Lidl Plus. Aquesta és l'aplicació mòbil per als clients de Lidl. Només si disposeu d'aquesta aplicació, és possible que els descomptes assenyalats en els preus s'apliquin, així responia Lidl a l'usuari de X.

Els preus no s'apliquen i aquesta és la resposta de Lidl

No obstant això, aquest no era el problema. Tot i disposar de l'app de Lidl, els preus no es van aplicar. I el millor és el motiu pel qual això no va passar.

Segons relata @alvaro_camphos en la resposta, de nou, el problema va ser l'hora. L'assistenta de caixa va fer saber al comprador que els preus dels descomptes no s'aplicaven a partir de les 21:00 hores.

Resposta de l'usuari de X @alvaro_camphos a les explicacions de Lidl després d'un tuit queixant-se de la gestió amb les ofertes

Lidl, per part seva, s'ha vist obligat a respondre demanant al client les seves dades en l'aplicació del supermercat. S'entén que la fi serà resoldre el problema amb els preus d'alguna manera.

Però, per a una marca com Lidl, una resposta així no val. Haurà d'oferir alguna alternativa com a recompensa per l'error dels seus operaris de no haver aplicat els preus marcats a la botiga.

No obstant això, mai no ve malament una disculpa, sobretot, si és públicament. Però, en aquest cas, Lidl s'ha limitat que el que es mostri a la xarxa social, només sigui això.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: