Muntatge de fotos d'un home enfadat amb una imatge d'un establiment Bonpreu de fons i un tweet amb contingut borrós

SOCIETAT

Un client de Bonpreu, enfadat després de veure que no han solucionat la seva queixa: ‘Segueix igual’

El comprador de Bonpreu ha decidit publicar una foto a xarxes socials per tornar a explicar el motiu de la seva queixa

Un client de Bonpreu no abaixa la guàrdia i ha tornat a criticar una decisió d'aquest supermercat que no li acaba de convèncer. I és la de separar totes les ampolles de llet. Ell insisteix que seria molt més còmode que venguessin aquest producte en pack.

És a dir, no hi ha la possibilitat d'adquirir el producte en pack si el client així ho desitja. A Bonpreu no és possible, ja que totes les ampolles es venen individualment, independentment de la marca de llet.

A més, no és la primera vegada que aquest client denuncia aquesta molèstia a Bonpreu. Tot i això, a la seva botiga de referència les coses no han canviat. I, malgrat que des del compte de Bonpreu li van dir que valorarien el seu suggeriment, no ha estat així. “La situació continua igual: totes les ampolles separades individualment”, escrivia.

Un client lluita perquè Bonpreu escolti la seva queixa

Així doncs, sense dubtar-ho ni un segon, el client de Bonpreu ha tornat a prendre cartes a l'assumpte i ha publicat una nova fotografia. Tot i això, no ha etiquetat el supermercat, fet que potser facilitaria la gestió de la queixa.

Bonpreu es caracteritza per respondre amb celeritat quan se'l nomena a les xarxes socials. Així que és possible que aquesta sigui la solució definitiva per a aquest client enfadat. Mentrestant, si vol comprar llet en pack, ho haurà de fer en brick.

En brick sí que s'estan venent de forma conjunta, facilitant així el transport i la compra. Malgrat tot, això no és possible amb el format ampolla.

Més clients de Bonpreu enfadats

Tot i que no és l'única queixa que ha rebut Bonpreu darrerament. En una altra ocasió, un comprador es va queixar del servei de caixes automàtiques que s'ha instal·lat a gairebé totes les superfícies. En aquest sentit, el client lamenta que s'hagi decidit suplir l'atenció humana amb unes màquines.

La resposta de Bonpreu sí que va ser immediata en aquest moment i va argumentar la seva decisió. En cap cas la seva intenció és dur a terme aquest canvi, sinó facilitar i agilitzar el moment de compra. La plantilla i els clients de Bonpreu poden estar tranquils, ja que el seu lloc de treball no corre perill, segons va apuntar l'empresa.

A més, des del mateix missatge, el supermercat va assenyalar que fins i tot a les màquines automàtiques hi ha personal ajudant. Un argument que, sens dubte, costa de rebatre.

➡️ Societat

Més notícies: