Un client al·lucina pel que ha passat en un Bonpreu Esclat durant el pont
La cadena de supermercats Bonpreu i Esclat torna a estar al focus mediàtic pel que ha passat en un dels seus establiments
Els supermercats Bonpreu i Esclat són, segons l'OCU, els favorits per als catalans. Tot i això, són moltes les queixes que acumula la cadena de supermercats. La realitat és que Bonpreu i Esclat és objecte de crítica recurrentment.
La qualitat dels seus productes, el funcionament o els preus són alguns dels motius pels quals els supermercats es veuen criticats. Tot i això, en aquest nou cas, no ha estat ni per l'origen dels clients ni per la qualitat dels seus productes, sinó pel comportament d'una clienta de Bonpreu i Esclat.
"Després ens estranyem quan passen coses"
Bonpreu i Esclat tornen a estar al punt de mira pel que ha passat en un dels seus supermercats durant aquest pont. I és que, recentment, un usuari s'ha queixat via xarxes pel que ha observat anant a comprar al supermercat de Palafrugell, a Girona.
"Bonpreu a Palafrugell. Hi ha una piscina de boles perquè juguin els més petits. Arriba una senyora, deixa la nena sola i se'n va a comprar. La nena surt fora al cap de dos minuts. Després ens estranyem quan passen coses. I quan arriba a sobre la renya per haver sortit", ha indicat a Twitter , ara X .
Més que criticar la cadena de supermercats, el client ha jutjat el comportament d'una de les clientes. Segons indica, Bonpreu Esclat deixa clar que els nens han d'estar acompanyats dins de la piscina de boles. En aquest cas, la clienta va deixar la nena sola i, a més, la va renyar per haver-se sortit.
Davant d'aquest escenari, l'usuari l'ha compartit a les xarxes, amb la finalitat de denunciar el comportament dels humans. De moment, Bonpreu i l'Esclat no s'hi ha pronunciat.
Bonpreu Esclat, objecte de crítica
La realitat és que Bonpreu Esclat és objecte de crítica per moltes raons. Una de les més recurrents és la qualitat dels seus productes. Recentment, Bonpreu i Esclat s'han vist criticades per la qualitat de les verdures.
En aquest cas, el client explica que, després d'adquirir les patates, aparentment, en bon estat en un supermercat Bonpreu i Esclat, es va trobar que les patates presentaven un color molt estrany. Això va fer esclatar l'usuari, el qual no va dubtar a exposar la seva queixa a les xarxes socials. Per la seva banda, Bonpreu va disculpar amb ell i li va demanar informació sobre on va comprar la verdura.
Tot i això, no és la primera vegada que la cadena de supermercats Bonpreu i Esclat rep una queixa d'aquestes característiques. Fa només unes setmanes, un altre usuari va explicar que, després d'adquirir una verdura aparentment en bon estat, es va trobar que els punts podrits estaven tapats amb una etiqueta de km 0.
Més notícies: