Una imatge d'un brou casolà de pollastre amb cebes de fons i el rostre d'un xef reconegut
SOCIETAT

El brou que recomana la cuinera Maria Nicolau per estalviar-te temps aquestes festes

El xef Félix Vallugera, conegut com a Cook Obsession, ha llançat a la venda un brou de molta qualitat

La xef Maria Nicolau, coneguda per estar a 'Cuina Salvatge' de TV3 ha desfermat l'eufòria entre els seus seguidors en elogiar l'últim projecte del xef @cook_obsession. La notícia va arribar com a resposta a un vídeo compartit per Félix Vallugera, conegut com a Cook obsession , on presentava amb orgull les seves llaunes de brou casolà gurmet després de mesos de dedicació.

"Mira, que aquesta notícia m'ha fet il·lusió fins a mi, que passo el dia amb el davantal a la mà dient que feu caldo a casa. Vaig fer el taller d'arrossos de Fèlix, i si aquest caldo ho ha fet ell, no és brou. És alta costura", va expressar Maria al seu tuit.

El famós brou

Darrere d'aquest enigmàtic elogi hi ha "El Caldo", la nova joia de Félix, que es presenta com un producte exclusiu amb un preu de €18,50 per llauna.

Aquesta creació gastronòmica busca satisfer la necessitat d'aquells que anhelen gaudir d'un deliciós arròs sense sacrificar hores en la preparació del brou.

La recepta, compartida per Cook obsession, revela un fons de pollastre elaborat amb 1600g de carcasses i aletes de pollastre i ceba. A més, d'un procés que segueix la recepta meticulosa ensenyada als seus tallers culinaris.

"Per què podem comprar un bon vi, un bon formatge, una bona gamba i, no obstant, no podem trobar un brou de qualitat?", admet el cuiner.

Qui és Cook Obsession?

Félix Vallugera ha aconseguit destacar-se amb el seu enfocament únic i la seva base obtinguda a Le Cordon Bleu el 2014. La seva fascinació pels arrossos secs el va portar a desenvolupar un estil propi i reconeixible. El 2020, els seus mètodes innovadors li van vextrem el premi a la innovació de la Wikipaella a València.

El juny del 2023, el xef va llançar al mercat una aplicació per a mòbils (Android i iOS) basada en la seva metodologia. Aquesta app ha esdevingut un èxit rotund, ocupant el primer lloc en vendes en la seva categoria.

Aquesta ha simplificat enormement l'elaboració d'arrossos secs, permetent que el mètode distintiu sigui accessible per a aficionats i experts per igual.

Amb el llançament de "El Caldo" ha fet un pas més cap a la democratització de l'alta cuina, oferint un producte que comporta el temps i la dedicació que implica fer-ho.

➡️ Societat

Més notícies: