Fotomuntatge d'un Bonpreu amb un client enfadat
SOCIETAT

Bonpreu, obligada a aclarir l'origen d'una de les fruites després de la polèmica

Bonpreu ha hagut de sufocar els ànims després que un client retragués un cartell de KM.0 situat en un establiment

El 18 de novembre, l'empresa catalana Bonpreu, va generar inquietud quan un usuari de la plataforma X va compartir una foto desconcertant: una caixa de kiwis amb el rètol “kilòmetre 0”. L'usuari es va mostrar perplex, ja que l'etiqueta del producte indicava clarament que els kiwis eren de Milà.

Bonpreu va respondre al comentari inicial de l'usuari afirmant que el Kiwi vermell provenia de quilòmetre 0, específicament de Lleida. Tot i això, l'usuari va assenyalar que a l'envàs figurava “Milà - Itàlia”.

Davant d'això, el compte de Bonpreu va intervenir novament, explicant que el Consorci Kiwi Passion té una política d'embalatge comú. Tots els seus membres estan obligats a utilitzar el mateix envàs amb els clients respectius. A més, es va afegir que el Consorci Kiwi Passion està ubicat a Milà, Itàlia,

Publicacions a X de Bonpreu
Bonpreu va aclarir la polèmica | Bonpreu

Bonpreu i el vostre compte de X

No és la primera vegada que Bonpreu s'enfronta a interrogants i crítiques a les xarxes socials. A X, nombrosos usuaris han expressat les seves inquietuds i han qüestionat diverses qüestions relacionades amb Bonpreu en el passat. Tot i això, cal destacar que l'empresa ha demostrat comptar amb una plataforma a la plataforma X molt activa i eficaç, dedicada a abordar i resoldre les preguntes dels usuaris.

Aquesta plataforma d'atenció al client ha esdevingut un recurs essencial per dissipar dubtes i proporcionar aclariments. Tot i que de vegades adopta un to irònic en respondre a crítiques, majoritàriament proporciona solucions de manera seriosa i eficaç, generant satisfacció entre els clients.

En aquest exemple, un usuari pregunta quan estarà disponible el cacau en pols de Cacaolat, i Bonpreu respon: “Bon dia. Ho transmetem perquè es pugui tenir en compte i valorar. Moltes gràcies pel teu suggeriment!”.

A la publicació anterior, un client es queixa d'un producte que va adquirir a Bonpreu, el troba car i sent que l'han enganyat. La resposta de Bonpreu és: “Bon dia. Lamentem el que ens comenten. En cas de no estar satisfet amb aquest producte, et pots adreçar a l'establiment i exposar el que ens esmentes. Allà poden canviar-te'l o tornar-te l'import del producte. Gràcies!”

A més de respondre a les consultes dels clients, Bonpreu utilitza la seva pàgina a X per promocionar totes les seves ofertes i novetats.