El Banco Santander avisa dels beneficis que ofereix als més grans de 65 anys
El Banco Santander s'ha proposat concedir una sèrie de facilitats a les persones de més edat, poc habituades a fer servir les noves tecnologies
El Banco Santander s'ha proposat posar les coses més senzilles als majors de 65 anys. Per això, l'entitat financera té previst implementar una sèrie de mesures per facilitar els tràmits rutinaris a les persones jubilades. D'alguna manera se'ls atorgarà una sèrie de comoditats i una atenció personalitzada de què fins ara no gaudien.
Amb aquesta iniciativa segueixen la línia marcada ja per altres companyies del sector. Des de fa temps procuren oferir un servei més ajustat a les necessitats d'aquest col·lectiu, poc habituat a l'àmbit digital. Es compleixen així algunes de les demandes d'aquest grup de població, moltes vegades discriminat per la manca de coneixements amb les noves tecnologies.
Les mesures imposades pel Banco Santander
El Banco Santander oferirà a partir d'aquest mes uns serveis especialitzats, amb professionals que atendran la gent gran. Se'ls prestarà ajuda en tot allò que necessitin, sobretot en aquelles operacions que els puguin resultar més confuses.
Entre altres coses podreu gaudir d'atenció telefònica preferent les 24 hores del dia a càrrec d'una persona i sense sistemes automatitzats. L'horari d'oficina s'amplia fins a les 14.00 hores i a més s'ha tancat un acord amb Correus. Per mitjà del servei Correu Cash podran retirar diners a qualsevol de les oficines de l'entitat postal.
El Banco Santander, igual que la resta d'entitats financeres, s'ha compromès a donar facilitats als jubilats a l'àmbit financer. Això inclou, a més, la prohibició de cobrar comissions, tal com recull la modificació de l'article 35 del Reial decret llei 19/2018.
Encara que una part de la població sénior mostra un cert interès per adaptar-se als nous temps, no tots compten amb habilitats o possibilitats per desenvolupar-se en aquest món tan digitalitzat. Per això la necessitat de fer tot el possible perquè ningú se senti desplaçat i tots disposin dels mateixos recursos.
El Santander també ofereix assegurances especials
Els més grans de 65 anys gaudiran de més facilitats per a les operacions del dia a dia. Però a això se li poden sumar també els diferents productes específics que ofereix el Banco Santander. Entre ells hi ha un paquet d'assegurances, com el de decessos, d'accidents, 'La meva llar sènior' o de decessos de prima única.
Amb aquestes pòlisses es persegueix donar-los més seguretat, a més d'una certa cobertura davant de diferents aspectes de la vida. En definitiva, la proposta d'aquesta entitat és facilitar les operacions a aquest grup de població, moltes vegades desconnectat de les exigències tecnològiques dels bancs.
Més notícies: