Primer pla temps i tasques
SOCIETAT

Aprèn a organitzar el teu temps de la millor manera amb aquesta tècnica viral

Si vols aprendre a organitzar molt millor el teu temps i de manera efectiva, atent a aquesta tècnica viral

Actualment, moltes vegades patim interrupcions constantment que ens impedeixen parar atenció a allò que veritablement importa. Les xarxes socials, les notificacions i altres factors ajuden al fet que ens distraguem. És gairebé impossible concentrar-se en allò que importa en el moment adequat.

Per això cal mantenir un cert ordre i cal saber organitzar-se. Hi ha una gran varietat de plantilles per a la gestió del temps que et poden ajudar a recuperar el temps i a prestar atenció conscient.

Encara que ara, gràcies a les xarxes socials com TikTok podem observar diferents tècniques i consells que ens ajudaran a resoldre aquest problema.

La creadora de contingut @smartistplan ha compartit amb els seus seguidors un pla per organitzar el temps. Un quadrant que ajuda a classificar les tasques en 'urgents' i 'no urgents'. Atent, perquè aquesta tècnica et pot ajudar en el teu dia a dia.

Descobreix aquesta tècnica per organitzar el teu temps

Avui dia és molt difícil saber a què dedicar el nostre temps. Tenim moltes coses al cap i hem de gestionar el temps de manera correcta. Tot això per poder ser productius i prioritzar les tasques de manera eficaç, diferenciant el que és urgent de l'important.

Per això existeixen diferents mètodes i tècniques, encara que avui vull ensenyar-vos una que he trobat a TikTok. El compte @smartistplan ha publicat un vídeo on es mostra una taula amb l'urgent, no urgent, l'important i no important. Es tracta de la matriu d'Eisenhower que transforma la gestió del temps.

La tècnica consisteix a classificar les nostres tasques en quatre categories. La primera a: important i urgent, que són les tasques que s'han de fer immediatament. La segona en 'important, però no urgent' fa referència a les tasques que es poden programar per fer més tard.

Com a tercera categoria hi ha 'no important, però urgent', que són les que pots delegar algú més. I finalment, allò 'no important i no urgent', són les coses que es poden eliminar de la llista. En aquest vídeo de TikTok es poden observar aquestes quatre categories.

Captura de pantalla del TikTok de @smartistplan

Aquestes t'ajudaran a prendre decisions molt més informades sobre com i quan abordar les tasques. A més, podrem assegurar-nos que estem dedicant el nostre temps i energia a les tasques que realment importen. Corre i mostra aquesta tècnica a tots els teus amics i familiars perquè també la puguin posar en pràctica.

➡️ Societat

Més notícies: