Muntatge de fotos d'Isak Andic amb ulleres somriu en primer pla mentre al fons es veuen cotxes esportius i un llaç negre en senyal de dol.
GENT

El secret d'Isak Andic, propietari de Mango, que s'ha sabut després de la seva mort

A més d'una fortuna incalculable, la vida d'Isak Andic amagava un detall pràcticament desconegut per tothom

La mort d'Isak Andic, fundador i propietari de Mango, ha sacsejat el món empresarial a Espanya. L'empresari, de 71 anys, va perdre la vida en un tràgic accident a la muntanya, deixant enrere un llegat inigualable en el sector tèxtil. Nascut a Istanbul, Isak Andic va convertir Mango en la segona empresa de moda més gran del país, només darrere d'Inditex.

Amb un patrimoni que superava els 1.800 milions d'euros, Isak Andic ocupava el cinquè lloc entre les majors fortunes d'Espanya, segons Forbes. No obstant això, més enllà dels seus èxits empresarials, la mort de l'empresari ha revelat detalls fascinants sobre el seu luxós estil de vida. En el qual s'inclou la seva passió pels cotxes exclusius, els viatges en veler i la seva impressionant col·lecció de propietats.

Primer pla d'Isak Andic amb ulleres rodones en una foto en blanc i negre amb un llaç negre a la cantonada.

Isak Andic, una vida marcada pel luxe i l'exclusivitat

Isak Andic no només va construir un imperi empresarial, sinó que va acumular un patrimoni personal impressionant. La seva mansió a Esplugues de Llobregat destacava per la seva exclusivitat, amb 1.600 metres quadrats construïts i una parcel·la de 4.500 metres. Reformada l'any 2014, incloïa tres plantes, un ampli garatge i un jardí amb piscina.

A més, l'amo de Mango tenia propietats en altres destinacions privilegiades. Entre elles, una casa a la Vall d'Aran i una altra a Eivissa, segons declaracions del president d'Autobello, Emilio Olivares Camps. Encara que era molt discret amb la seva vida privada, aquests immobles reflectien el seu gust pels llocs exclusius.

El Nirvana Formentera, el seu veler de 53 metres d'eslora, era una de les joies del seu patrimoni. Valorat en 30 milions d'euros, aquest vaixell destacava com un dels més luxosos del Mediterrani. Isak Andic l'utilitzava per recórrer el Mediterrani a l'estiu i el Carib i el Pacífic a l'hivern.

El veler va ser un símbol de l'estil de vida que va adoptar després de delegar la gestió diària de Mango en Toni Ruiz. Aquest canvi li va permetre gaudir més del seu temps lliure i de la seva passió pel mar. El seu amor per la navegació va marcar els seus últims anys, lluny del focus mediàtic.

La luxosa afició d'Isak Andic que gairebé ningú no coneixia

Un detall pràcticament desconegut de la vida d'Isak Andic era la seva afició pels cotxes de luxe, així ho recull l'ABC. Segons Emilio Olivares Camps, la seva col·lecció de superesportius i clàssics era de les més destacades del país. La seva debilitat eren els models Porsche, considerats peces úniques en el món del motor.

En el seu garatge es trobaven joies com el Porsche 959, el 911 Carrera RS 2.7 i el 356 A Carrera, entre d'altres. Aquests vehicles, adquirits en diferents parts del món, reflectien la seva passió per la perfecció i el disseny exclusiu. Encara que reservat, Andic va exhibir alguns dels seus cotxes en esdeveniments com els salons Autobello.

Un esdeveniment exterior amb cotxes esportius en exhibició i persones socialitzant sota una carpa.

Entre les adquisicions més cridaneres d'Andic hi havia el seu jet privat, un Global Express de Bombardier. Aquest model, considerat el més gran d'Espanya, tenia capacitat per a 15 passatgers. Amb una autonomia de més de 6.000 milles nàutiques, era perfecte per a vols intercontinentals.

No hi ha dubte que Isak Andic va deixar una empremta inesborrable tant en el món empresarial com en la seva vida personal. I Mango continuarà amb el llegat de l'empresari que va revolucionar la moda espanyola.

➡️ Gent

Més notícies: