La milionària herència que rebran Jonathan, Judith i Sarah, els fills d'Isak Andic
La tràgica mort d'Isak Andic deixa una gran incertesa sobre el futur de Mango i el seu llegat familiar
La sobtada mort d'Isak Andic, el fundador de Mango, va deixar el món de la moda en xoc. L'empresari de 71 anys, conegut per haver transformat una petita botiga a Barcelona en un imperi global, va morir després d'un tràgic accident mentre feia una excursió amb el seu fill.
La notícia ha despertat un gran interès no només sobre el futur de la marca, sinó també sobre el destí de la considerable fortuna que Andic deixa enrere. El seu llegat no només inclou l'imperi empresarial que va crear des de zero, sinó també una riquesa enorme acumulada al llarg dels anys.
Mango: l'ascens d'un gegant de la moda
Isak Andic va arribar a Espanya amb 13 anys des de Turquia, però va ser a Barcelona on va fer el gran salt. El 1984, va fundar Mango al mític Passeig de Gràcia, i en menys de 40 anys, va convertir la seva empresa en un dels noms més reconeguts mundialment. Amb més de 2.700 botigues repartides pel món, Mango és avui una de les grans de la moda, només superada per Inditex a Espanya.
En el millor moment, la cadena Mango va aconseguir una facturació rècord, i la companyia ha continuat creixent, amb plans d'expansió en mercats clau com els Estats Units. Avui dia, el patrimoni d'Andic s'estima en 4.500 milions d'euros, que deixa en herència als seus fills.
El llegat d'Isak Andic i el futur de Mango
El seu llegat no només es mesura en termes econòmics, sinó també en l'impacte que Mango ha tingut al món de la moda. Ara el dilema és com manejaran els fills, Jonathan, Judith i Sarah, els grans hereus de la fortuna d'Andic, el futur de la marca.
Jonathan, el fill gran d'Isak Andic, ha estat vinculat a Mango des de fa anys, exercint rols clau com a vicepresident executiu. Actualment, continua sent membre del consell d'administració, cosa que el converteix en un dels grans hereus de la fortuna del seu pare.
Per part seva, les seves germanes, Judith i Sarah, han estat involucrades en diferents àrees de la companyia, però no han ocupat posicions tan visibles. Judith ha treballat a l'àrea creativa i de disseny, mentre que Sarah ha estat més centrada en les iniciatives socials. La participació de tots tres serà crucial per definir el futur de Mango i el rumb que prendrà l'empresa els pròxims anys.
Més notícies: