Dos homes mirant-se en un entorn interior amb fons desenfocat.
GENT

La reacció de l'audiència després del que va passar a 'Joc de cartes': 'S'ha fet...'

L'audiència ha esclatat de felicitat a través de les xarxes socials després del que va passar a 'Joc de cartes'

El segon programa de la temporada de Joc de cartes, presentat per Marc Ribas, va deixar els seguidors del programa més que satisfets. A més, l'emissió, que forma part de l'oferta d'entreteniment de TV3, va aconseguir excel·lents dades d'audiència.

El gran protagonista de la vetllada va ser Isidre Codina, propietari del Bar Lídia, el triomf del qual ha estat celebrat pels espectadors de la cadena. D'aquesta manera, no van dubtar a expressar la seva alegria a través de les xarxes socials, especialment a X, abans Twitter.

La reacció de l'audiència després del que va passar a Joc de cartes

La victòria del Bar Lídia en aquesta segona entrega de Marc Ribas es va convertir en el més comentat a X. I és que els usuaris no van dubtar a mostrar el seu suport al local guanyador "S'ha fet justícia, soc feliç, merescudíssim", va escriure un dels internautes.

Altres usuaris de la plataforma van compartir el seu entusiasme amb missatges com: "Sort que ha guanyat el Bar Lídia" o "Felicitats Bar Lídia, s'ha fet justícia". La victòria d'Isidre Codina, en un programa carregat d'emoció i de competitivitat, va ser molt ben rebuda pel públic.

Marc Ribas al·lucina després de l'emissió de Joc de cartes

A més de l'emoció dels fans, l'espai de Marc Ribas es va endur molt bons resultats d'audiència en la seva emissió. Segons les dades, Joc de cartes va obtenir un notable 16,3% de quota de pantalla, cosa que representa un total de 285.000 espectadors.

Aquesta dada confirma l'èxit del xou, que continua sent un dels més estimats pels espectadors de la cadena catalana. Per grups d'edat, el format va destacar especialment entre els espectadors de 64 o més anys, que van liderar les audiències amb un 20,2% de share.

Un home amb barba i camisa negra amb una flor vermella al pit estén els braços en un ambient fosc amb llums de fons.

Quant a la fidelitat, Joc de cartes va aconseguir mantenir un 52,3% dels espectadors durant tota l'emissió. Una dada que reflecteix l'interès constant que genera el programa a la seva audiència. A més, el programa va registrar un 10,5% en el ​​target comercial.

El segon programa de temporada de Joc de cartes ha estat un èxit tant en termes d'audiència com de recepció del públic. No hi ha dubte que el lliurament d'aquest dimecres es consolida com un referent de la programació del canal autonòmic català.

➡️ Gent

Més notícies: