Ion Aramendi, l'esperança de Telecinco que comença a naufragar
Les audiències d'ahir han alterat la bona ratxa de Ion Aramendi
Les audiències d'ahir han demostrat que la bona ratxa de Ion Aramendi no és eterna. Mediaset ha canviat la seva línia editorial i la nova estratègia ha afectat de manera directa Telecinco. Borja Prado i Alessandro Salem, màxims responsables de l'empresa, pretenen crear una cadena “familiar” que els espectadors de moment no han rebut bé.
Ion Aramendi era l'única esperança perquè Gran Hermano VIP arribés a bon port. Fa uns anys era el format estrella de Telecinco, però la nova edició no ha enregistrat unes dades favorables.
Les gales estan presentades per Marta Flich, que no ha aconseguit connectar amb el gran públic. Per molts esforços que fa no aconsegueix remuntar, però sortosament compta amb el suport d'Aramendi.
Ion ha agafat les regnes dels debats i en diverses emissions ha aconseguit liderar, però el seu èxit ha començat a naufragar.
Les audiències d'ahir han canviat la tendència i han convertit en líder TVE. La 1 va emetre el partit classificatori per a l'Eurocopa, que va finalitzar amb la victòria d'Espanya davant de Noruega. Aquest esdeveniment va reunir 4 839 000 espectadors, és a dir, va obtenir un 33,1 % de quota de pantalla.
El debat de GH VIP es va veure afectat per aquesta circumstància perquè, després del partit, TVE va emetre La pel·lícula de la setmana. Aquesta estratègia va arrossegar els espectadors i va atorgar un 13,8 % de quota a la cadena pública.
Les audiències d'ahir afecten Ion Aramendi
Les dades no enganyen, malgrat que el presentador basc pot presumir de ser la darrera opció que té Gran Hermano VIP. Alguns debats que ha conduït han superat el 12 % de quota de pantalla, una xifra molt cridanera tenint en compte les dades actuals de Telecinco. No obstant això, ahir només va reunir davant del televisor 837 000 seguidors.
Aramendi va obtenir un 10,6 % i no va aconseguir que el seu programa esdevingués el més vist de l'horari de màxima audiència. Els alts càrrecs de Mediaset estan tranquils i asseguren que l'audiència necessita temps per adaptar-se al nou model. Tot i això, les xarxes socials tiren fum i no deixen de recordar els èxits de Jorge Javier Vázquez.
Jorge Javier i Jordi González eren els encarregats de presentar Gran Hermano VIP al passat. Junts van aconseguir dades que van superar el 18 %. De fet, la setena edició va aconseguir un minut d'or amb 5 093 000 espectadors.
Més notícies: