Íñigo Errejón molt present a Halloween: la disfressa que s'ha esgotat a les botigues
Després de la dimissió d'Íñigo Errejón, les xarxes socials s'han inundat amb comparacions amb un personatge molt famós
Amb l'arribada de Halloween, la recerca de disfresses s'intensifica a Espanya. Una tradició que ha crescut més enllà de les seves arrels als Estats Units i el Regne Unit. Decorar cases, maquillar-se i triar disfresses originals o temàtiques és cada cop més popular al nostre país.
No obstant això, no totes les disfresses busquen espantar; molts opten per l'humor i la sàtira de situacions actuals. Després de la dimissió d'Íñigo Errejón, les xarxes socials s'han inundat amb comparacions que l'associen amb Milhouse Van Houten, personatge de Los Simpson.
Íñigo Errejón en el punt de mira la nit de Halloween
Aquest any, una de les disfresses més comentades ha estat la de Milhouse. Aquesta disfressa ha cobrat especial rellevància després de la recent dimissió d'Íñigo Errejón com a portaveu de Sumar. Les xarxes socials han explotat amb mems que relacionen el polític amb aquest personatge de ficció.
Un sobrenom que es remunta a un enfrontament el 2020 quan Javier Ortega Smith el va anomenar així en un intercanvi a la xarxa social X. El malnom de Milhouse es va assentar en la cultura digital i ha ressorgit amb força després de la seva sortida de Sumar enmig d'acusacions controvertides.
Milhouse és conegut per ser un amic lleial, però amb certa inseguretat. D'aquesta manera, ha estat objecte de bromes per la seva semblança amb Íñigo Errejón. Els internautes han ressaltat similituds entre la imatge física i l'actitud calmada d'Errejón, especialment després de la seva dimissió.
S'esgota la disfressa de Milhouse a Amazon
Aprofitant aquesta connexió i l'enginy típic de les festivitats, molts han decidit disfressar-se d'aquest personatge en to humorístic. Tant ha estat l'impacte que la disfressa de Milhouse ha registrat un increment notable en vendes.
De fet, en plataformes com Amazon, s'ha arribat a esgotar, apareixent amb l'etiqueta de “no disponible”. Aquest fenomen és un reflex de com la sàtira i l'humor es barregen amb les celebracions populars.
Capturant així moments d'actualitat en disfresses que no només diverteixen, sinó que també comenten i critiquen situacions socials i polítiques. La tendència demostra com les xarxes socials tenen un poder determinant en la manera com es consumeixen certs elements.
Més notícies: