Un home amb ulleres assenyala amb el dit mentre un emoji sorprès i el logotip de TV3 apareixen a la imatge.
GENT

La impagable reacció de l'audiència de TV3 que deixa Andreu Buenafuente de pedra

Andreu Buenafuente ho ha aconseguit de nou. 'El monòleg de l'any' es va posicionar com un dels espais més seguits

Andreu Buenafuente ho ha tornat a fer. El monòleg de l'any, emès aquest passat dijous a TV3, va aconseguir consolidar-se com un dels programes més vistos de la cadena.

Amb un impressionant seguiment que va superar els 400.000 espectadors i va registrar una quota de pantalla del 24,1%. Aquestes dades confirmen el carisma i la capacitat de l'humorista per connectar amb l'audiència catalana.

Un home amb ulleres i vestit fosc davant d'un edifici amb el número 3 al fons.

Andreu Buenafuente de pedra després de l'última decisió de l'audiència

Segons l'analista de televisió Rocco Steinhäuser, el programa va mantenir una corba ascendent al llarg de l'emissió. A més, va registrar pics d'audiència que van assolir el 26% durant blocs clau com l'entrega de premis i els talls publicitaris.

Aquest excel·lent comportament en franges horàries estratègiques demostra la fidelitat del públic cap al format. Per edats, el programa va destacar especialment entre els majors de 64 anys, que van assolir un lideratge del 30,5% de quota de pantalla.

D'altra banda, els joves de 13 a 24 anys, van aconseguir un 25,8% de share. La fidelitat del 57,4% reflecteix la capacitat d'Andreu Buenafuente per mantenir la seva audiència enganxada durant tot el programa.

Fotografia d'Andreu Buenafuente al monòleg Que ens bombin a Tots de TV3

Andreu Buenafuente no para de sumar èxits a TV3

El moment culminant de l'emissió va tenir lloc a les 22:58 hores, dins del segment principal d'El monòleg de l'any. En aquell instant, Buenafuente va assolir una impressionant quota de pantalla del 27,5%, amb un total de 465.000 espectadors pendents del seu humor afilat.

Aquesta dada subratlla la seva habilitat per captar l'atenció en moments clau i assegurar l'èxit del programa. En l'àmbit del target comercial, El monòleg de l'any també va aconseguir bons resultats, amb un 17,4% de quota.

Fotografia d'Andreu Buenafuente presentant Vosaltres Mateixos a TV3

Aquesta dada confirma que el programa no només connecta amb l'audiència, sinó que també es posiciona com un producte atractiu per al mercat publicitari. Amb aquests resultats, Andreu Buenafuente reafirma el seu paper com un dels referents de l'humor a Catalunya.

L'excel·lent acollida d'El monòleg de l'any demostra que, després de dècades en el mitjà, la seva capacitat per connectar amb el públic segueix intacta. Aquestes espectaculars dades d'audiència reafirmen a Buenafuente com un dels grans noms de l'entreteniment televisiu.

➡️ Gent

Més notícies: