Muntatge amb Ana María Aldón amb Gloria Camila i la imatge de la seva botiga de roba
GENT

Gloria Camila pren una decisió amb la seva botiga que podria afectar Ana María Aldón

Gloria Camila fa un moviment inesperat amb la seva botiga que rivalitzaria amb la marca d'Ana María Aldón

Gloria Camila ha fet un pas endavant per salvar el seu negoci gairebé 'in extremis'. Un negoci de moda que estava rebent moltes crítiques pels elevats preus i la qualitat de les peces.

Així, Gloria hauria dut a terme un moviment desesperat per salvar la botiga de roba, optant per unes rebaixes de fins al 80%. Una manera d'abaixar els preus i que també pretén rivalitzar amb altres botigues com la d'Ana María Aldón.

Això, al seu torn, ha fet saltar les alarmes. Gloria Camila ha posat aquests descomptes tan sobtats per salvar el seu negoci?

Recordem que la jove va fundar 'Bakkus', la seva marca de roba, juntament amb dues de les seves millors amigues. Un projecte en què feia dos anys que treballava i que veia la llum fa uns mesos.

Imatge de Gloria Camila responent a la premsa

"Per fi ha sortit 'Bakkus', per fi hem parit, com em van dir dissabte. I que meravellós és complir somnis i envoltada dels teus éssers estimats, veure que ells són feliços si tu ets feliç", presumia orgullosa.

Tot i això, el seu negoci no ha tingut l'acollida que ella esperava, sobretot pels altíssims preus que han portat els usuaris a mostrar-se molt crítics.

I és que Gloria Camila demanava per un conjunt d'armilla i pantalons més de 500 euros. Un preu que ha hagut de baixar fins a 150.

"Se li n'ha anat completament l'olla", s'han queixat, lamentant-se pel fet que arribés a demanar fins a 600 euros per un pijama.

Captura de 'Bakkus', botiga de Gloria Camila

Gloria Camila pren mesures per salvar la seva botiga

Des d'un principi, Ana María Aldón també es mostrava força crítica amb aquesta iniciativa de la filla del seu ex. És més, ella també té la seva pròpia botiga en línia.

"No, perquè tenim estils diferents", responia contundent Aldón respecte a si recolzaria la jove en el seu nou projecte.

I mentre que les coses per a Ana María Aldón semblen anar molt bé, Gloria Camila no ho té tan fàcil. Per la seva banda, Aldón es dedica ella mateixa a promocionar i vendre la roba a les xarxes socials.

Captura d'Ana María Aldón mostrant la roba a 'Así es la vida'

La situació va arribar al punt, que molts es preguntaven què havia portat Gloria Camila a crear una marca apta per a tan poques butxaques. I fins i tot arribava a esborrar molts dels comentaris negatius que inundaven la web.

Pel que fa a Glòria, ella defensa que "no creen només peces, sinó experiències que ressalten la individualitat i potencien la seguretat en cada dona".

"Creiem en el poder transformador de la moda per elevar l'autoestima i expressar la veritable essència de cadascuna", asseguren.

Lamentablement, tot sembla indicar que la filla d'Ortega Cano no està obtenint els ingressos esperats ni de bon tros.

És més, des d'un primer moment, Glòria va invertir una gran suma de diners per poder llançar el negoci al mercat. Tot plegat amb un capital de 15.000 euros, tot i que el mínim són 3.000.

I aquesta no seria la primera vegada que la jove s'emporta una garrotada en els negocis, ja que el 2016 va provar sort obrint una botiga a Sevilla que tampoc va funcionar.

➡️ Gent

Més notícies: