Gerro d'aigua freda per a TV3 després de l'última notícia: ningú ho esperava
El canal autonòmic català no ha aconseguit assolir les millors xifres d'audiència en l'últim mes
Les audiències són un factor clau en el món de la televisió, ja que reflecteixen la seva capacitat per atraure anunciants. Per a les cadenes de televisió, obtenir bones xifres d'audiència és fonamental per mantenir-se competitives en un mercat saturat d'opcions.
Tot i això, les audiències de televisió en obert d'aquest diumenge han mostrat xifres especialment baixes, amb TV3 destacant-se com la cadena més vista. No obstant això, el canal autonòmic català no ha aconseguit els seus millors números en l'últim mes.
Gerro d'aigua freda per a TV3
La televisió pública de Catalunya va assolir una quota de pantalla global del 10,5%, una dada que representa el seu mínim en les últimes quatre setmanes. Tot i aquest descens, TV3 continua sent l'opció preferida a Catalunya, encara que els números no van ser tan positius com en altres moments recents.
Dins la programació, els informatius presentats per Ramon Pellicer i Cristina Riba van aconseguir bons resultats. El TN vespre va arribar a 477.000 espectadors, cosa que es tradueix en un 22,9% de quota de pantalla. Per la seva banda, el TN migdia també va obtenir un sòlid rendiment amb 312.000 televidents i un 23,2% de share.
Amb tot, TV3 manté el seu lideratge
Després dels informatius, TV3 va agafar el control de la franja del prime time amb el seu espai 30 Minuts. En aquesta ocasió va abordar un tema de gran importància social: l'intrusisme laboral en el sector de la salut. El reportatge dirigit per Carles Solà, va ser seguit per 215.000 espectadors.
Tot i que 30 Minuts va aconseguir ser líder en la seva franja horària, el resultat va ser inferior al del capítol sobre les conseqüències de la DANA a València. Aquest darrer reportatge havia generat més interès i s'havia col·locat com un dels continguts més vistos en la seva franja l'últim mes.
Sigui com sigui, TV3 va liderar com la cadena més vista del dia. Tot i això, les xifres globals d'audiència de diumenge van ser significativament més baixes que en altres jornades recents. I és que la cadena pública va assolir el seu mínim de quota de pantalla en l'últim mes.
Tot i aquesta caiguda, continua sent l'opció més vista a Catalunya. Destacant especialment als seus informatius, encara que sense aconseguir els nivells d'audiència d'altres programes de gran èxit de la temporada.
Més notícies: