L'estratègia d'Ana María Aldón per guanyar diners fora de Telecinco
Ana María Aldón té ara una altra font d'ingressos
Ana María Aldón ha estat sempre una dona que s'ha sabut buscar la vida per tenir ingressos. Abans de casar-se amb Ortega Cano va estar al capdavant d'una fruiteria, que la va fer guanyar diners amb què va invertir en immobles. Després de fer el salt a la fama, ha fet de la seva tasca com a col·laboradora a la televisió la seva principal font econòmica.
No obstant això, Ana María Aldón ha decidit fer alguna cosa més. Així, en plens rumors que les seves finances no són tan pròsperes com podríem imaginar, ha posat en marxa una estratègia. En concret, ha trobat una altra manera de guanyar diners fora de la tele i té a veure amb la moda.
Ana María Aldón aconsegueix una altra font d'ingressos lluny de Mediaset
Ana María Aldón, que es casarà amb el seu xicot i que ha estat acusada d'haver estat una mantinguda del seu exmarit, està de màxima actualitat avui. El motiu és que ha decidit diversificar-se professionalment per tenir més ingressos. A més de les seves aparicions i el seu treball al programa Fiesta, ha començat a vendre la roba que ja no usa.
Sí, tal com ho has llegit. La mare de Gema Aldón ha començat a treballar amb la plataforma web Micolet, on molts famosos posen a la venda les peces de roba que ja no es posen. Des d'ara, aquells que vulguin adquirir algun dels estilismes de la gaditana poden fer-ho sense problema a través del seu 'armari' a aquesta botiga en línia.
La mateixa Ana María ha estat qui ha comunicat a les seves xarxes socials aquest pas que ha fet. Ho ha fet retuitant el vídeo amb imatges amb diferents vestits que ha compartit l'empresa. I també hi apareix aquest text: “Pots comprar les seves peces i donar-los una segona vida al teu vestidor”.
Què ha posat a la venda la dissenyadora? Doncs de moment té a disposició tant abrics com caçadores, passant per vestits i americanes. Però igualment d'ella s'hi poden comprar samarretes, faldes, bruses i petos, que l'hem vista lluir més d'una vegada. Peces que pertanyen a marques tan variades com ara Zara, Mango, Cortefiel, Primark, Laurie&Joe, Springfield, Pedro del Hierro…
La varietat d'articles, igual que la disparitat de talles des de la 38 fins a la 44, crida l'atenció, encara que també els preus. I és que aquells estan disponibles des dels 8 € fins als 95 €, aproximadament. Vaja, que no hi haurà fan de la col·laboradora que no pugui adquirir un dels 'modelets' d'ella si així ho desitja.
Ana María Aldón no deixa indiferent ningú amb la seva decisió
Ana María Aldón ha donat a conèixer a Instagram la seva iniciativa de vendre la roba que ja no es posa i ràpidament ha generat enrenou. Són molts els seguidors que n'han volgut opinar.
I la veritat és que la majoria li han donat suport en aquesta estratègia per poder millorar els seus ingressos. Per això li han deixat missatges com ara: “Felicitacions per tan meravelloses decisions. Continua així, ets una dona emprenedora des de ben jove”.
“Que res ni ningú s'involucri en la teva bella vida lliure des que vas començar aquesta nova. T'auguro molts èxits, triomfs, diners i bona salut. I, el que és més important, aquest gran amor que tens, que és l'amor de la teva vida”.
Això sí, també ha rebut alguna crítica, per exemple, “quins preus irrisoris amb què ha posat a la venda la seva roba usada”.
Sigui com sigui, Ana María Aldón està fent cas omís a tot, ja que està satisfeta amb el pas que ha fet. Tot i això, caldrà veure si li surt rendible o no.
Més notícies: