Ana María Aldón ens revela detalls exclusius sobre la seva feina fora de Telecinco
Ana María Aldón se sincera a 'E-Notícies' sobre el seu nou projecte
Ana María Aldón continua triomfant cada cap de setmana al programa Fiesta. La dissenyadora de moda ha trobat el seu lloc a la televisió, però una de les seves grans passions és la moda. Per això, ha començat un nou projecte lluny dels platós de televisió i relacionat amb la moda.
La sanluquenya ha creat la seva pròpia botiga de moda en línia, AMA. És un projecte del qual ens ha revelat, en exclusiva, alguns detalls que desconeixíem.
La dissenyadora ens ha confessat que no és fàcil portar un projecte així ella sola, però que li està donant “moltes alegries” i que ara mateix és una de les seves prioritats.
Ana María Aldón parla a E-Notícies sobre el seu nou projecte
El 2015, Ana María Aldón va començar els seus estudis en Disseny en Moda per tal de poder crear la seva pròpia línia de roba. Finalment, després de molt esforç, la col·laboradora ha fet el gran pas i la seva botiga de roba en línia ja és tota una realitat.
AMA ha arribat amb l'objectiu de “celebrar la bellesa de totes les dones i el seu poder per inspirar i transformar el món”.
Ana María Aldón anunciava l'arribada de la botiga com "un projecte que neix de la il·lusió i d'una vocació consolidada pel món de la moda".
Des d'E-Notícies ens hi hem posat en contacte perquè ens expliqui una mica més sobre la botiga en línia i com va ser tot el procés de creació.
La dissenyadora ens confessa que “feia molt de temps que ho preparava”. Ara mateix, Ana María manté "el cap ocupat i estic supercontenta". Abans de crear la botiga, Ana María ha estudiat molt bé cadascun dels passos que ha fet.
Com ja ha esmentat més d'una vegada, la televisiva compta amb un Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic que va acabar l'abril de l'any passat. "El màster el vaig acabar l'any passat i he bolcat tot el meu coneixement aquí. Estic aprenent coses noves cada dia, molt il·lusionada i molt emocionada", confessa a aquest mitjà.
Ana María Aldón, molt il·lusionada amb la seva botiga de roba
Si donem una ullada al web, podem veure que Ana María és la model encarregada de defensar els estilismes que estan a la venda.
Tal com ens ha revelat, ella no és només la model del web, sinó que també n'ha estat l'encarregada de crear-lo. "Tot el web l'he fet jo. Estic orgullosa de tenir un web que està totalment al meu gust", confessa per a E-Notícies.
Pel que fa al seu target comercial, la dissenyadora ho té molt clar. Per a Ana María Aldón era molt important saber a quin públic s'estava dirigint amb la botiga. "Ho tinc ben definit, és majoritàriament un públic de 35 a 54 anys", ens revela.
Així i tot, emprendre no és gens fàcil, sobretot quan és u mateix qui és al capdavant de tot. Ara bé, per a Ana María està sent tot un aprenentatge molt satisfactori. "Tot ho estic fent jo sola. Emprendre sola no és fàcil, però estic molt contenta", confessa.
A més, aquest projecte el compagina amb la criança del seu fill i les tasques de tirar una casa endavant. "Soc una sola persona i tinc un nen. El meu fill entrena i he de portar-lo als entrenaments. També faig el menjar, netejo…", ens confessa.
De moment, la seva botiga en línia s'ha convertit en el gran projecte amb què pensa seguir treballant de valent per "cobrir totes les necessitats de les meves seguidores".
Més notícies: