Jove amb cabell curt i expressió seriosa davant l’escut del FC Barcelona sobre un fons verd
FUTBOL

Oficial, el Barça tanca un fitxatge d'última hora per guanyar el PSG: 'Millor que Dro'

El Barça prepara la visita del PSG i ho fa tancant el fitxatge d'un crack millor que Dro Fernández

Dro Fernández, migcampista de 17 anys del Barça nascut l'any 2008, va ser un dels grans protagonistes del cap de setmana, ja que va debutar oficialment a la Lliga espanyola. El ritme de joc de Dro Fernández va ser bo i va demostrar que té talent per estar amb els grans, però Laporta en vol més: fitxatge d'última hora per sorprendre el PSG. El PSG ve a Barcelona aquest proper dimecres i Flick prepara una sorpresa per guanyar el conjunt de Luis Enrique: nou fitxatge, és fins i tot millor que Dro Fernández.

Futbolista del Barcelona celebrant un gol amb els braços estesos i un gran somriure al rostre durant un partit

Dro Fernández va debutar amb el primer equip i ho va fer com a titular davant d'una Reial Societat que va sortir amb el xip defensiu. El jugador gallec amb nacionalitat filipina no va entrar gaire en joc, però no va desentonar i Flick va assegurar que té les condicions per ser important els pròxims anys. Cal recordar que Dro Fernández només té 17 anys, per tant té molts anys per davant per fer-se més madur i, per tant, més complet a nivell personal i futbolístic.

Oficial, el Barça tanca un fitxatge d'última hora per guanyar el PSG: 'Millor que Dro'

De debuts va i anirà la cosa amb un Flick que segueix confiant molt en els joves talents de La Masia. De fet, Flick prepara un altre nou fitxatge per enfrontar-se al PSG de Luis Enrique, que ve amb tantes o fins i tot més baixes que el Barça de Joan Laporta. El mercat de fitxatges no està obert, però el Barça, tocat per les lesions, segueix tenint una altra via alternativa per reforçar-se.

El PSG arriba a Barcelona amb moltes baixes i, amb total seguretat, no podrà presentar un onze estel·lar davant el Barça, que arriba amb la moral pels núvols després de remuntar. Luis Enrique no podrà comptar amb: Kvaratskhelia, Vitinha, Marquinhos, Doué, Dembélé i Joao Neves. El Barça, per la seva banda, recuperarà Alejandro Balde, tot i que Flick prepara un fitxatge estel·lar: és molt millor que Dro Fernández i ve de marcar aquest passat cap de setmana.

Flick el truca perquè entreni amb el Barça abans de rebre el PSG: "Fitxatge d'última hora..."

Flick és un fidel defensor de La Masia i prova d'això és que constantment està fent proves amb diversos joves talents de la base. El seu últim experiment ha estat Dro Fernández, però l'entrenador alemany prepara un altra 'sorpresa' contra el PSG de Luis Enrique.

Segons diversos mitjans catalans, Flick estaria observant de prop el rendiment de Sama Nomoko, jugador del Juvenil A que està gaudint de molts minuts amb el filial de Juliano Belletti.

Nomoko va marcar el gol de la victòria del filial contra el Sant Andreu (0-1) i podria entrar a la llista de convocats del Barça per jugar contra el PSG francès. En cas que no sigui així, fonts del club culer confirmen que Nomoko és un dels extrems que més agrada a Flick i que, tard o d'hora, acabarà debutant.

➡️ FC Barcelona ➡️ Última Hora ➡️ Futbol

Més notícies: