Nico Williams, Savinho i Joao Félix s'allunyen: el Barça vol un fitxatge 'galàctic'
Joan Laporta pretén incorporar una nova estrella i intentar revitalitzar l'economia del club culer
El FC Barcelona ha de millorar la plantilla i Joan Laporta ho sap. Davant d'això, s'espera que es produeixi la incorporació d'un nou davanter malgrat que Vitor Roque es pot incorporar al mercat hivernal. La situació econòmica de l'entitat culer es troba en un moment delicat, però es rumoreja que la junta directiva pot fer un gran esforç amb la intenció d'incorporar un nou galàctic.
Els rumors sobre noves incorporacions per part del FC Barcelona no cessen i ja són diversos els noms que han sonat per ser nou jugador de la plantilla culer. Joao Félix està cedit al club i, encara que està fent una bona temporada, es preveu que difícilment Joan Laporta pugui assumir les pretensions de l'Atlètic de Madrid. Xavi Hernández vol que el lusità formi part de la plantilla la temporada que ve, però és complicat que pugui passar.
El FC Barcelona pensa incorporar un nou galàctic
Savinho és un altre dels jugadors que ha sonat amb molta força, com a candidat per formar part de la plantilla culer. Tot i això, el jugador pertany al 'City Group' i això impossibilitaria la seva arribada al Camp Nou. A més, cal afegir que recentment Nico Williams ha tancat les portes a una possible sortida de Bilbao, cosa que en dificulta el fitxatge.
Davant aquest context, els darrers rumors parlen que el FC Barcelona sembla haver posat el seu afany a aconseguir la contractació de Mitoma. El japonès, que milita actualment al Brighton, està sent una de les revelacions de la Premier League, oferint un nivell molt bo. Tanmateix, Joan Laporta no només ha posat el seu ull en el nipó pel seu rendiment al camp, sinó també pel que genera fora dels terrenys de joc.
El Barça pensa en Mitoma per reforçar el seu mercat al continent asiàtic
I és que Mitoma és un autèntic ídol de masses al Japó. El jove, de 26 anys, genera a l'economia del Brighton una quantitat d'ingressos molt important per al club, fins al punt que molts nens japonesos demanen la seva samarreta. Davant d'aquesta situació, Joan Laporta busca replicar el mateix model de negoci intentant potenciar la marca 'Barça' al mercat asiàtic.
El FC Barcelona va perdre l'oportunitat amb Kubo, que va ser a les seves files, i ara volen aconseguir Mitoma per expandir la seva marca al continent asiàtic. Si el Brighton és un dels clubs que més genera a la comunitat asiàtica, el FC Barcelona podria multiplicar els seus ingressos. Una estratègia clau perquè l'entitat culer torni a posicionar-se com una gran marca a escala mundial.
Més notícies: