Florentino Pérez al costat de l'escut del Liverpool
FUTBOL

Doble revés, el Liverpool deixa KO de nou el Madrid, Florentino Pérez diu adeu

El president blanc continua pensant en el seu 'pla renove' malgrat els obstacles

El Reial Madrid comença a recuperar el ritme després d'un començament una mica incert de temporada. Sota la direcció de Carlo Ancelotti, el Reial Madrid ha començat a donar senyals de vida. En la seva última victòria contra el Getafe, l'equip no va mostrar un gran futbol, però sí més confiança que en els últims partits.

En aquest sentit, sembla que el tècnic italià ha aconseguit imprimir un nou aire al grup i de mica en mica es comença a traduir en una millora del rendiment col·lectiu. La plantilla està responent i, malgrat que encara queda camí per recórrer, sembla que té una cara renovada.

Un dels jugadors que més està destacant és Raúl Asencio. Tot i la seva joventut, ha mostrat una gran maduresa en els moments clau i es perfila com una de les apostes de futur. La seva evolució és seguida de prop per Florentino Pérez, que confia plenament en el seu potencial.

Un jugador de futbol amb l'uniforme blanc del Reial Madrid està dret al camp durant un partit, amb una multitud d'espectadors al fons.

D'una altra banda, Kylian Mbappé i Jude Bellingham també van fer un pas endavant contra el Getafe. Tots dos jugadors van demostrar que, si bé no han aconseguit encara la seva millor versió, estan cada cop més a prop de trobar el seu millor nivell. Mbappé, amb la seva velocitat i desbordament, i Bellingham, amb la seva capacitat per marcar diferències al centre del camp, són les peces clau en el futur immediat del club blanc.

Ara bé, Florentino Pérez no vol deixar res a l'atzar i continua amb el seu pla de renovació de plantilla. Malgrat la millora dels de Carlo Ancelotti, el president del Reial Madrid té clar que necessita continuar reforçant les posicions clau. En aquest sentit, un dels noms que sona amb força és el de Martín Zubimendi, centrecampista de la Reial Societat.

Florentino Pérez perd punts amb Martín Zubimendi

Martín Zubimendi agrada molt a Florentino Pérez, que ha decidit que el '4' de la Reial Societat sigui el nou Toni Kroos. No obstant això, el fitxatge de Zubimendi podria veure's entorpit per l'interès recent del Liverpool. El club anglès ha posat els ulls en el centrecampista, i la seva oferta podria complicar les negociacions del Madrid.

Un jugador de futbol amb uniforme blau i blanc al camp durant un partit.

Imanol Alguacil, tècnic de la Reial Societat, ja s'ha resignat a la marxa de la seva estrella, que ho té tot de cara per fer el salt a la Premier League. Segons sembla, Martín Zubimendi prefereix la lliga anglesa en cas de sortir, de manera que Florentino només té una opció. Xabi Alonso, tècnic del Leverkusen, podria ser una de les poques persones que poden convèncer Zubemendi per vestir de blanc i rebutjar el Liverpool.

Sens dubte, per a Florentino Pérez seria un revés dur que Martín Zubmendi es decantés pel Liverpool. Fa pocs dies ja van demostrar a Champions ser un rival directe del Madrid. Veurem què passa, però el president blanc té feina al davant.

➡️ Reial Madrid ➡️ Futbol

Més notícies: