Filtren la nova samarreta del Barça per a la 2025-26: Disseny sorpresa, l'afició opina
Nova samarreta i nou disseny per a la propera temporada 2025-26
La samarreta del Barça per a la temporada del 125 aniversari ha estat tot un encert i així ho ha demostrat l'afició culé. Quan es va posar a la venda, en tan sols tres hores, ja havia superat la facturació de tot el primer dia de 2023. Lamine Yamal va ser el gran protagonista i va liderar les vendes a nivell mundial.
De fet, la primera equipació va batre tots els rècords de venda històrics en un primer dia. Però a més, la segona equipació també ha despertat elogis entre els aficionats i ha tingut molt bona acollida a les botigues del club. Les transaccions han augmentat notablement, fent que el Barça guanyi molts diners a través del merchandising.
Filtren la nova samarreta del Barça per a la 2025-26: Disseny sorpresa, l'afició opina
Ara, les noves equipacions per a la pròxima temporada 2025-26 han estat filtrades i les opinions a les xarxes socials no semblen ser molt de l'agrado de l'afició culé, més aviat han decebut. Ha estat el gurú de les equipacions, @memorabilia1899, qui ha revelat les tres indumentàries per a la pròxima campanya que la firma Nike ha dissenyat.
Fa uns dies, l'usuari de Twitter @memorabilia1899 va compartir un muntatge de les 3 equipacions del Barça de la pròxima temporada, que destaquen per presentar diversos canvis impactants. Per exemple, la primera camiseta mantindria les franges verticals de color blau i grana, però a mitja alçada del tors s'intercanviarien les tonalitats. Un nou estil per donar amb un efecte inèdit fins ara a la samarreta del Barça.
La nova samarreta sorprèn, i la de visitant es porta la palma
Malgrat el nou disseny, la samarreta de local del Barça no serà una revolució. Tanmateix, la segona sí que serà completament novedosa, ja que a més d'incorporar el logotip de Kobe Bryant al pit, el color groc i morat seran els protagonistes. Per últim, la tercera equipació presenta un to entre salmó i ataronjat que no acaba d'agradar.
Normalment, Nike no sol arriscar, però aquesta vegada han canviat els criteris i s'han atrevit per celebrar l'acord de patrocini recentment renovat. La directiva del Barça fa unes setmanes ja va confirmar l'històric acord milionari que el vincula amb Nike i que reportarà 1700 milions d'euros.
L'afició opina sobre la nova samarreta del Barça
L'afició, malgrat l'atreviment de la proposta, no està molt contenta amb cap de les 3 equipacions presentades. La primera, malgrat que manté els colors del Barça, no acaba de convèncer. Mentre que la segona no té cap relació amb el club, i la tercera és massa extravagant.
Sigui com sigui, és evident que Nike vol donar un cop sobre la taula per a la pròxima temporada. Veient els resultats de la present campanya, la firma americana vol potenciar les vendes i ha optat per revolucionar tots els dissenys. Veurem quina acollida tenen quan surtin a la venda, però l'opinió a les xarxes no és molt favorable.
Més notícies: