Aitana Bonmatí rep la proposició que pot canviar moltes coses
El futur d'Aitana Bonmatí amb Nike penja d'un fil i moltes marques ja han fet la seva oferta de patrocini
L'estrella del FC Barcelona i premiada amb la Pilota d'Or, Aitana Bonmatí, és a l'epicentre d'una aferrissada lluita entre gegants del món esportiu.
El seu contracte actual amb Nike conclou aquest 31 de desembre. Marques com Puma, New Balance i, de manera destacada, Adidas, han desfermat una subhasta milionària per assegurar-se el patrocini de la jugadora fins al 2024.
Adidas parteix com una de les favorites
Adidas, que anteriorment va vestir Bonmatí abans del seu pas a Nike el 2021, està desplegant esforços significatius per recuperar la futbolista. També pretén consolidar la seva posició com una de les principals referents al futbol femení.
La situació contractual de Bonmatí amb el Barcelona fins al 2025 afegeix un element estratègic a la decisió que prendrà els propers dies. Tot i que les ofertes de Puma i New Balance són temptadores, Adidas ha intensificat els seus esforços per assegurar-se la signatura de la jugadora catalana.
La marca alemanya, que ja patrocina Olga Carmona i la selecció espanyola, busca consolidar-se com la preferida de les estrelles del futbol femení.
L'elecció de Bonmatí influirà en la seva carrera esportiva i també en la manera com les marques esportives visualitzen el futur del futbol femení i la seva estratègia de màrqueting.
Aitana compta amb més de 1.5 milions de seguidors a Instagram. Bonmatí no només és una jugadora d'elit sinó també una influència destacada. Això afegeix un atractiu addicional per a les marques que busquen expandir la seva presència al món de l'esport.
El seu retorn a Adidas podria significar un canvi en el seu patrocini i una estratègia per reduir la competència directa i consolidar la seva posició com una figura líder al futbol femení.
Aitana Bonmatí, "ídola" de masses
La ferotge competència entre marques reflecteix la importància que té Bonmatí. Aitana compta amb col·laboracions d'altres índoles com a causes solidàries amb ACNUR.
En un context on la igualtat de gènere i l'apoderament femení són temes centrals, l'elecció de Bonmatí ressonarà a nivell esportiu i social. El seu compromís amb diverses causes socials i la seva participació activa en projectes solidaris en fan un referent tant dins com fora del camp.
La decisió d'Aitana Bonmatí s'espera per a la setmana que ve, i amb ella s'escriurà un nou capítol en l'evolució del patrocini al futbol femení.
Més notícies: