
Oficial: l’últim de Banco Santander no és per prendre-s’ho a broma, t’ho jugues tot
Banc Santander alerta d’una amenaça digital que circula per tot Espanya i demana la màxima precaució als seus clients
La gent revisa cada dia els seus missatges sense pensar-hi massa. Tot sembla normal fins que un text inesperat crida l'atenció. De vegades porta fins i tot el nom del teu banc i es barreja amb altres converses reals.
Això genera confiança immediata i és justament el que busquen els estafadors. El Banco Santander ha llançat un avís oficial per a tots els seus clients. Una alerta que ningú hauria de passar per alt.
La nova amenaça amb els SMS falsos: fes cas a Banco Santander
El Banco Santander ha explicat que estan circulant SMS falsos. Aquests missatges intenten suplantar el banc amb frases que semblen legítimes. El més perillós és que apareixen dins de converses reals al mòbil.

L'engany sol demanar canviar la contrasenya o fer clic en un enllaç. Des d'allà es busca robar dades personals o buidar comptes. És una forma de frau molt avançada i que ja ha sorprès milers de persones.
El banc insisteix que mai sol·licita informació sensible per SMS. Tampoc demana confirmar dades d'accés des d'enllaços. Si arriba un missatge així, s'ha de desconfiar a l'instant.
Consells clars per evitar caure a la trampa
El Banco Santander ha donat consells senzills però vitals. Mai no has de fer clic en enllaços sospitosos. Encara menys escriure contrasenyes en pàgines que no siguin oficials.
En cas de dubte, cal contactar directament amb el banc. El número oficial d'atenció al client és el 915 123 123. Amb una trucada pots confirmar si alguna cosa és real o un frau.

L'entitat també recomana no deixar-se portar per la pressa. Aquests SMS falsos sempre intenten posar pressió. Parlen de comptes bloquejats o moviments sospitosos perquè actuïs sense pensar.
Un avís que tothom ha de compartir
El missatge de Banco Santander va més enllà dels seus clients. És un recordatori per a qualsevol persona que rebi SMS de suposades entitats. La suplantació no distingeix edats ni perfils.
La seguretat en línia està en joc i un error pot sortir car. Amb un clic pots perdre els estalvis de tota la vida. Per això el banc insisteix a mantenir la calma i revisar sempre els detalls.
Els clients agraeixen que l'entitat doni la veu d'alarma a les xarxes socials. Molts ja han comentat que han rebut intents de frau. El reconeixement a la rapidesa del banc ha estat immediat.
El Banco Santander torna a situar-se al centre de la conversa. Els seus consells són directes i fàcils d'aplicar. I recorden que la prevenció és la millor defensa davant d'aquests atacs.
Més notícies: