Picada d'ullet de BBVA a gran part dels seus clients: era un clam des de fa temps
Des de BBVA, es posa tot l'afany a donar un servei exclusiu a aquells clients majors de 65 anys
BBVA ha fet un pas significatiu cap a la millora del servei per a un dels seus segments més valuosos: els clients més grans de 65 anys.
Aquesta picada d'ullet, molt esperada per molts, posa de manifest el compromís de BBVA amb el tracte preferent als seus clients Seniors. Aquí, t'expliquem en detall què significa aquesta novetat i com beneficia els clients de més edat.
Beneficis exclusius de BBVA per a clients sèniors
Una de les principals millores que BBVA ha implementat per als seus clients més grans de 65 anys és el tracte preferent a totes les seves oficines.
1. Tracte preferent i personalitzat
Els Seniors tenen accés a un servei més personalitzat i adaptat a les vostres necessitats. Aquesta atenció especial inclou una gestió més àgil de les seves operacions bancàries, amb assessors dedicats que coneixen bé les necessitats específiques dels clients més grans.
2. Horari de caixa ampliat
BBVA ha escoltat les peticions dels seus clients i ha ampliat l'horari de caixa a moltes de les sucursals. Aquest canvi facilita als Seniors fer les gestions bancàries en horaris còmodes, evitant les hores punta i reduint el temps d'espera. Aquesta mesura està dissenyada per fer l'accés als serveis bancaris més convenient i menys estressant per als clients més grans.
3. Disseny adaptat de l'app
El banc també ha fet millores importants en la seva aplicació mòbil per adaptar-la a les necessitats dels Sèniors. El disseny ara és més intuïtiu i fàcil d'utilitzar, amb fonts més grans i una interfície simplificada.
Aquestes modificacions estan pensades perquè els clients grans puguin realitzar les seves operacions de manera més còmoda i ràpida des dels dispositius mòbils, sense complicacions.
4. Condicions especials en productes financers
BBVA ha llançat una sèrie de productes financers amb condicions especials per als clients Seniors. Això inclou comptes amb bonificacions addicionals i condicions preferencials en productes d'estalvi i inversió.
A més, s'ofereixen opcions de finançament amb condicions avantatjoses, dissenyades per donar suport als clients més grans en els seus projectes i necessitats financeres.
5. Assessorament financer personalitzat
El banc també ha reforçat el servei d'assessorament financer per als Sèniors. Els clients poden accedir a consultes personalitzades per planificar les finances de manera efectiva. Aquest assessorament se centra a oferir solucions adaptades a les circumstàncies particulars de cada client més gran, ajudant a optimitzar la seva situació financera.
La picada d'ullet de BBVA als seus clients més grans de 65 anys és una mostra clara del seu compromís amb el tracte preferent i l'adaptació a les necessitats d'aquest segment. Aquest enfocament no només respon a un clam de llarga data, sinó que també reforça la posició del banc com un referent en el servei al client al sector financer.
Més notícies: