Banco Santander deixa tocada la competència després de destapar-se això: demolidor
Banco Santander està més satisfet que mai després de la fita històrica que ha aconseguit els últims dies
El Banco Santander ha aconseguit un èxit històric que el col·loca molt per sobre de la competència en el sector financer.
Segons l'últim informe publicat per la consultora Interbrand, el valor de marca del banc espanyol ha assolit una xifra històrica el 2024. Consolidant-se al lloc número 12 entre les empreses més valuoses del món.
L'èxit que marca la diferència entre Banco Santander i la seva competència
La prestigiosa consultora Interbrand ha publicat el llistat anual sobre les marques més valuoses del món. I Banco Santander ha fet un gran pas en situar-se en un lloc elevat de la llista superant grans competidors del sector. Aquest reconeixement és fruit d'anys de treball i inversió en tecnologia, expansió internacional i una forta estratègia de màrqueting.
El valor de marca del banc espanyol ha crescut de manera constant els darrers anys, fins a arribar als 10.000 milions d'euros. Una xifra que ha impressionat tant clients com experts del sector. Aquest posicionament li ha permès distanciar-se d'altres bancs europeus que no han aconseguit assolir aquests nivells a la llista d'Interbrand.
Apple, Microsoft i Amazon lideren aquesta llista d'empreses amb més valor de marca amb 488.000, 352.500 i 298.100 milions d'euros, respectivament.
Reacció del Banco Santander en arribar als 10.000 milions de valor de marca
Des del Banco Santander, el seu equip directiu ha mostrat una gran satisfacció amb aquest reconeixement. El banc ha assenyalat que aquesta fita no és més que el reflex de l'esforç continu per millorar l'experiència dels clients. I per adaptar-se als nous desafiaments tecnològics i mantenir el compromís amb la sostenibilitat i la inclusió financera.
Banco Santander ha estat treballant àrduament per augmentar el valor de marca a escala global. I aquest reconeixement d'Interbrand confirma que es troben al camí correcte.
A més, van afirmar que continuaran invertint en innovació i en el desenvolupament de productes que beneficiïn els seus clients, tant a escala nacional com internacional.
La competència, en alerta després de sortir aquesta dada a la llum
L'èxit del Banco Santander no ha passat desapercebut per als seus competidors, que s'enfronten a un desafiament encara més gran per poder igualar els èxits del banc espanyol. Banco Santander ha deixat clar que el seu creixement no té límits i que està disposat a liderar el sector en termes de valor de marca.
El fet que el banc hagi aconseguit aquest lloc a la llista d'Interbrand posa de manifest la seva sòlida posició al mercat. A més, això reforça la confiança dels seus inversors i clients. Això podria portar a una expansió més gran i millors resultats financers els pròxims anys.
Un futur prometedor
El Banco Santander no té intenció d'aturar-se aquí. Després d'haver aconseguit el 12è lloc al rànquing d'Interbrand, el banc s'ha fixat nous objectius ambiciosos per al futur. Amb una visió clara cap a la digitalització i l'enfortiment de la seva presència a mercats emergents, el Santander pretén continuar augmentant el seu valor de marca.
Més notícies: