Aplaudeixen BBVA per això que ha aconseguit per als seus clients: pocs ho poden dir
BBVA ha duplicat el darrer any el nombre de clients que signen les seves operacions sense fer ús d'un conegut mètode
BBVA ha aconseguit un èxit important l'últim any que ha estat aplaudit per molts. L'entitat ha duplicat el nombre de clients que signen sense rebre un SMS. Arribant a un percentatge impressionant de clients que no utilitzen aquest mètode.
Aquest avanç no només millora l'experiència dels usuaris. També reflecteix un canvi significatiu en la manera com es duen a terme les transaccions financeres.
BBVA fa un pas endavant en la signatura d'operacions
Tradicionalment, moltes entitats bancàries requerien un SMS com a forma d'autenticació per a la signatura de documents. Això pot ser incòmode i generar retards, especialment si el client no rep el missatge a temps o hi ha problemes de cobertura.
Tot i això, BBVA ha optat per adoptar la biometria com una forma més moderna i segura de validar les transaccions. A més, també hi ha la pulsació, àmpliament utilitzada. El cas és que actualment, un 30 % dels clients digitals es decanten per aquestes maneres de signar, sense fer falta un SMS.
La biometria ofereix més seguretat
La biometria fa referència a mètodes d'identificació basats en característiques físiques o comportamentals. En el cas de BBVA, això inclou l'ús d'empremtes dactilars i el reconeixement facial.
Aquesta tendència cap a la biometria ha estat impulsada per la necessitat de millorar la seguretat i la comoditat per als clients. Ara, amb només un toc o una mirada, els usuaris poden signar documents i fer transaccions sense complicacions addicionals.
Múltiples avantatges de la biometria
La biometria permet un accés més ràpid i eficient als serveis bancaris. Els clients ja no han d'esperar un SMS que, de vegades, pot trigar a arribar. En canvi, poden procedir immediatament amb les seves gestions i això es tradueix en una experiència d'usuari més fluida i satisfactòria.
A més, la biometria és més segura. Mentre que els SMS poden ser interceptats o mal dirigits, les empremtes dactilars i el reconeixement facial són molt més difícils de falsificar. Això genera més confiança entre els clients, els quals se senten més segurs a l'hora de fer operacions bancàries.
BBVA es posiciona així com una entitat innovadora que s'adapta a les necessitats dels clients. Aquest èxit de duplicar el nombre de clients que signen sense SMS no és comú al sector bancari.
Més notícies: