Una dona amb expressió seriosa davant d'una botiga PrimaPrix.
CONSUM

L'última pífia de Primaprix a Catalunya provoca una allau de reaccions: 'Verge Santa'

Com un error a l'etiqueta d'un producte es va transformar en un fenomen viral generant milers de comentaris

En ple auge de les xarxes socials, on qualsevol error es pot convertir en viral, una de les cadenes de supermercats habituals a Espanya s'acaba de ficar en un embolic. La història comença amb un simple tuit, però ràpidament es va desfermar una tempesta de comentaris i mems. En un país on l'amor per les tradicions i les expressions populars és a flor de pell, hi ha certes coses que no es poden deixar a l'atzar.

I si hi ha alguna cosa que els usuaris no perdonen, és un error d'aquestes característiques, sobretot quan la imatge es comparteix ràpidament. L'incident té lloc a Catalunya, on un client de Primaprix va compartir una foto d'un producte que es venia a la botiga, cosa que va provocar una allau de reaccions.

Interior d'una botiga amb prestatges plens de productes i cartells promocionals a les parets.

La traducció que va desfermar la polèmica

El producte en qüestió era un oli de coco, però el rètol en català no va ser l'esperat. En lloc de "Oli de Coco Verge", el text deia "Oli de coco Mare de Déu". El tuit que acompanyava la foto ràpidament es va omplir de comentaris sarcàstics i sorpresos.

"La Verge de Lourdes també es dedica a la cosmètica?" o "Perfecte per explicar als alumnes què no han de fer amb el traductor". Van ser alguns dels comentaris que van inundar la publicació. Els usuaris no van trigar a compartir la seva sorpresa davant de l'error, preguntant-se com va poder passar desapercebut.

La traducció és un aspecte clau al món comercial, sobretot quan es treballa amb marques que venen productes a clients de diferents regions. En el cas de Primaprix, una cadena coneguda per oferir articles de marca a preus competitius, aquest tipus de relliscades no és una cosa que es puguin permetre.

L'impacte de les xarxes socials

Com calia esperar, les xarxes socials van jugar un paper fonamental a amplificar la polèmica de Primaprix. En un obrir i tancar els ulls, el tuit original es va convertir en un tema candent. Aquesta mena de situacions no només generen diversió entre els usuaris, sinó que també posen en evidència com n'és d'important tenir cura dels detalls en les comunicacions comercials.

Façana d´una botiga PrimaPrix a Madrid amb productes visibles a través de les finestres.

Primaprix és coneguda pels seus preus irresistibles i la seva habilitat per trobar oportunitats de productes de grans marques a tot Europa. Però aquest incident demostra que tots poden cometre errors.

Tot i això, gràcies a les xarxes, Primaprix ha aconseguit ser al centre d'atenció, cosa que molts desitjarien, encara que amb una bona dosi d'humor. Sens dubte, aquesta és una pífia que quedarà per a la història de les xarxes socials.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: