Dona sorpresa davant d'un supermercat Mercadona amb icones d'interrogació.
CONSUM

El supermercat que vol acabar amb Mercadona dona la millor notícia: terratrèmol

La cadena de supermercats de Juan Roig compta amb un nou competidor a Espanya que creix com l'escuma

Fa anys que Mercadona és el referent indiscutible dels supermercats a Espanya. El seu model de negoci, basat en qualitat i preus competitius, l'ha mantingut en el cim del sector. No obstant això, recentment, les coses han començat a canviar perquè nous competidors estan apareixent al panorama, i un d'ells està disposat a plantar-li cara: es tracta d'Action.

Action, la cadena holandesa fundada l'any 1993, està revolucionant el concepte de supermercat a Europa. Amb més de 2.750 botigues repartides per Europa i 57 ja operatives a Espanya, aquest gegant low-cost té una estratègia clara: oferir preus irresistibles.

Edifici gris amb un cartell que diu

La seva fórmula es basa en productes des d'1 euro, amb un catàleg que supera els 6.000 articles de tota mena. I aquesta setmana, la companyia ha fet un pas més en la seva expansió pel territori espanyol.

Action, el supermercat que vol plantar cara a Mercadona a Espanya

Aquest dijous, Action inaugurarà una nova botiga a Alcázar de San Juan, Ciudad Real. El nou establiment, ubicat a l'avinguda Adolfo Suárez, compta amb una superfície de venda de 852 metres quadrats.

Amb aquesta obertura, l'empresa no només amplia la seva presència a Castella-la Manxa, sinó que també genera ocupació directa per a 13 persones a la zona. Un detall que ha estat celebrat tant per la companyia com pels veïns de la localitat.

Primer pla del logo d'una botiga de Action en un cartell

David Bella Villanueva, director general d'Action a Espanya, va expressar el seu entusiasme per aquest nou projecte. “Estem molt orgullosos d'obrir la nostra quarta botiga a Castella-la Manxa. Portem la nostra ‘fórmula Action’ a més gent, gràcies a la confiança dels nostres clients i el compromís dels nostres equips”, declarà a El Español.

L'oferta d'Action és la seva fortalesa més gran. I és que la seva estratègia busca guanyar-se el cor dels consumidors amb preus que pocs poden igualar. Prop de 1.500 dels seus productes costen menys d'un euro, mentre que més de dos terços tenen un preu inferior a 2 euros.

Des de joguines i articles de bricolatge fins a cosmètics i productes per a la llar, el catàleg és ampli i sempre canviant. Cada setmana incorporen 150 nous articles, mantenint un assortiment fresc i atractiu per a tots els gustos i necessitats.

Dues façanes de tendes, una d'Action i una altra de Mercadona.

Un negoci que està en ple creixement

L'obertura d'aquest local és un moviment estratègic en una regió on els supermercats locals i les grans cadenes, com Mercadona o Lidl, competeixen feroçment. Amb horaris amplis, de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 hores, i una ubicació accessible, Action sembla estar trepitjant fort. La seva arribada a Alcázar de San Juan no només suposa una nova alternativa per als consumidors, sinó també un clar senyal que no té cap objecció a competir amb els gegants del sector.

Mercadona, per part seva, continua sent el líder, però l'entrada de competidors com Action no passa desapercebuda. Cada obertura és un pas més cap a un mercat més divers i competitiu. Aquest serà el començament d'un canvi en el panorama dels supermercats a Espanya? Només el temps ho dirà.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: