El supermercat que vol acabar amb Mercadona dona la millor notícia: terratrèmol
La cadena de supermercats de Juan Roig compta amb un nou competidor a Espanya que creix com l'escuma
Fa anys que Mercadona és el referent indiscutible dels supermercats a Espanya. El seu model de negoci, basat en qualitat i preus competitius, l'ha mantingut en el cim del sector. No obstant això, recentment, les coses han començat a canviar perquè nous competidors estan apareixent al panorama, i un d'ells està disposat a plantar-li cara: es tracta d'Action.
Action, la cadena holandesa fundada l'any 1993, està revolucionant el concepte de supermercat a Europa. Amb més de 2.750 botigues repartides per Europa i 57 ja operatives a Espanya, aquest gegant low-cost té una estratègia clara: oferir preus irresistibles.
La seva fórmula es basa en productes des d'1 euro, amb un catàleg que supera els 6.000 articles de tota mena. I aquesta setmana, la companyia ha fet un pas més en la seva expansió pel territori espanyol.
Action, el supermercat que vol plantar cara a Mercadona a Espanya
Aquest dijous, Action inaugurarà una nova botiga a Alcázar de San Juan, Ciudad Real. El nou establiment, ubicat a l'avinguda Adolfo Suárez, compta amb una superfície de venda de 852 metres quadrats.
Amb aquesta obertura, l'empresa no només amplia la seva presència a Castella-la Manxa, sinó que també genera ocupació directa per a 13 persones a la zona. Un detall que ha estat celebrat tant per la companyia com pels veïns de la localitat.
David Bella Villanueva, director general d'Action a Espanya, va expressar el seu entusiasme per aquest nou projecte. “Estem molt orgullosos d'obrir la nostra quarta botiga a Castella-la Manxa. Portem la nostra ‘fórmula Action’ a més gent, gràcies a la confiança dels nostres clients i el compromís dels nostres equips”, declarà a El Español.
L'oferta d'Action és la seva fortalesa més gran. I és que la seva estratègia busca guanyar-se el cor dels consumidors amb preus que pocs poden igualar. Prop de 1.500 dels seus productes costen menys d'un euro, mentre que més de dos terços tenen un preu inferior a 2 euros.
Des de joguines i articles de bricolatge fins a cosmètics i productes per a la llar, el catàleg és ampli i sempre canviant. Cada setmana incorporen 150 nous articles, mantenint un assortiment fresc i atractiu per a tots els gustos i necessitats.
Un negoci que està en ple creixement
L'obertura d'aquest local és un moviment estratègic en una regió on els supermercats locals i les grans cadenes, com Mercadona o Lidl, competeixen feroçment. Amb horaris amplis, de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 hores, i una ubicació accessible, Action sembla estar trepitjant fort. La seva arribada a Alcázar de San Juan no només suposa una nova alternativa per als consumidors, sinó també un clar senyal que no té cap objecció a competir amb els gegants del sector.
Mercadona, per part seva, continua sent el líder, però l'entrada de competidors com Action no passa desapercebuda. Cada obertura és un pas més cap a un mercat més divers i competitiu. Aquest serà el començament d'un canvi en el panorama dels supermercats a Espanya? Només el temps ho dirà.
Més notícies: