
Sam's Club admet un secret a veus: El canvi ha estat realitzat a totes les seves botigues
La cadena americana, propietat de Walmart, executa ràpidament un canvi que satisfà els seus clients als Estats Units
Sam's Club ha realitzat canvis en un dels seus productes més populars: els rotlles de canyella. Els tradicionals Member's Mark All Butter Cinnamon Rolls han estat reemplaçats per nous rotlles glacejats. Aquests nous rotlles tenen deu unitats en lloc de vuit, però no tots els clients estan contents amb aquest canvi.
Nous Rotlles: menys satisfacció
El canvi va ser inicialment anunciat com una millora, amb més unitats per paquet, semblaria un avantatge. No obstant això, els clients ràpidament van començar a queixar-se a les xarxes socials. Les crítiques es van centrar principalment en dos punts: els nous rotlles són més petits i contenen menys glacejat.

“El glacejat és el que fa especials aquests rotlles. Ara està molt més escàs”, va dir un client a Twitter. Altres van mencionar que el sabor havia canviat i que els nous rotlles no eren tan deliciosos com els originals.
La ràpida reacció de Sam's Club i la satisfacció dels consumidors
Sam's Club no va trigar a respondre: la companyia va escoltar les queixes i va actuar ràpidament per ajustar la recepta. Després dels comentaris dels clients, van decidir afegir més glacejat als rotlles, retornant-los el sabor que els havia fet tan populars.
“Ens complau haver ajustat la recepta per millorar la qualitat del producte, tal com ho sol·licitaven els nostres membres”, va comentar un portaveu de Sam's Club. Així, la cadena va demostrar saber escoltar els seus clients per assegurar la seva satisfacció. Després de la modificació, les reaccions a les xarxes socials van canviar.
Els clients ara elogien la nova recepta, dient que els rotlles de canyella són molt millors. “El glacejat ara és perfecte!”, va escriure un usuari satisfet. La majoria dels compradors han reconegut que els rotlles han tornat a la seva qualitat original, cosa que els ha retornat la confiança en el producte i en la cadena.
La importància d'escoltar els clients
El canvi en els rotlles de canyella demostra com les empreses han d'estar atentes a les opinions dels consumidors. Sam's Club va mostrar la seva gran capacitat d'adaptació en escoltar les crítiques i realitzar canvis ràpidament. Aquesta acció reforça el seu compromís amb la satisfacció del client i, per tant, els seus beneficis.
L'empresa havia llançat la nova versió amb la intenció d'oferir més pel mateix preu. No obstant això, els clients van deixar clar que prefereixen qualitat a quantitat i que no volien veure compromès el sabor original. Ara, l'ajust realitzat garanteix que no es perdi la qualitat que els consumidors esperaven.
Els canvis en els rotlles de canyella de Sam's Club són un exemple de com les crítiques i queixes dels consumidors poden portar les empreses a millorar els seus productes. Gràcies a la ràpida resposta de l'empresa, els clients ara gaudeixen dels rotlles de canyella que tant els agraden i aprecien. Sam's Club ha demostrat que la satisfacció dels qui consumeixen els seus productes és clau per mantenir la seva lleialtat.
Més notícies: