Muntatge amb dona amb vestit negre, sostenint dues màscares daurades de carnaval, al costat del logotip d’AliExpress
CONSUM

Ni pirata ni princesa: AliExpress té la disfressa amb què sorprendràs tothom enguany

Gràcies a AliExpress et convertiràs en el centre d'atenció per allà on passeges aquestes festes de Carnaval

El Carnaval ja es viu en molts racons del país, si bé encara queden dies intensos per endavant. I, com cada any, molts busquen alguna cosa diferent per no acabar portant el mateix que tothom. Per això, si ets dels que gaudeixen fent servir màscares i vestits originals, hi ha una opció d'AliExpress que t'encantarà.

La botiga en línia asiàtica s'ha avançat a les cerques d'última hora amb una proposta molt cridanera. Una disfressa molt especial que trenca amb el clàssic i promet deixar més d'un amb la boca oberta. Es tracta d'una inspirada en els protagonistes de la pel·lícula Avatar.

Tres models amb ajustats vestits blaus de cos sencer amb estampat tipus avatar sobre fons rosa i groc

AliExpress deixa enrere les disfresses clàssiques i aposta per una opció inesperada per a aquest Carnaval

Durant anys, les disfresses més repetides per Carnaval han estat les de pirata o princesa. També les de superherois, que continuen triomfant entre petits i adults. Tanmateix, cada vegada hi ha més gent que busca alguna cosa diferent i menys vista.

AliExpress fa temps que detecta aquesta tendència entre els seus compradors habituals. Per això no deixa d'ampliar el seu catàleg amb propostes originals i molt visuals. I aquest any ha decidit apostar fort amb una disfressa que no passa desapercebuda.

Parella amb vestits ajustats blaus de cos sencer posant sobre un fons rosa i groc desenfocat

La botiga en línia ha incorporat a la seva oferta una inspirada en la pel·lícula Avatar. Una elecció pensada per a qui vol destacar sense complicar-se massa. I és que és cridanera, reconeixible i molt fidel a l'estètica de la saga cinematogràfica.

Aquesta disfressa encaixa tant en festes privades com en celebracions públiques. I també és una opció cridanera per a concursos de disfresses.

Així és la disfressa d'AliExpress que està donant de què parlar

La disfressa que proposa AliExpress és un mono 3D basat en els protagonistes de la saga Avatar. Reprodueix l'aspecte característic d'aquests personatges, de manera que el seu color blau intens és un dels elements més cridaners.

Es presenta en dos models diferenciats, un per a home i un altre per a dona. Tots dos mantenen la mateixa estètica, adaptada a cada silueta.

La disfressa està disponible en diverses talles, des de la S fins a la XL. Un rang ampli que permet ajustar-se a diferents tipus de cos, perquè el resultat sigui còmode i afavoridor.

Maca ajustada blava amb estampat de pell de criatura fantàstica vista de front i d’esquena sobre fons rosa difuminat

Està confeccionada en polièster, un material lleuger i fàcil de mantenir. Això permet portar-la durant hores sense resultar pesada. A més, es pot guardar i reutilitzar sense massa complicacions.

Un altre punt a favor és el seu preu, especialment amb les ofertes actives. Encara que el seu cost original ronda els 23,43 €, ara es pot aconseguir molt més barata. AliExpress l'ofereix per només 13,59 €.

Aquesta rebaixa la converteix en una opció molt competitiva davant de botigues físiques. Sobretot, si es té en compte el seu disseny tan cridaner. Per aquest preu, poques disfresses ofereixen un impacte visual similar.

Preus i ofertes actualitzats el dia 27/01/2026. Poden patir modificacions o cancel·lacions i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis. Alguns enllaços són d'afiliats i E-Notícies podria rebre una petita comissió, sense que això influeixi en les nostres recomanacions.

➡️ Consum

Més notícies: