Un home somrient amb polzes cap amunt davant d'una botiga Lidl.
CONSUM

La millora de Lidl que enamorarà els seus clients: reformulació i qualitat

La qualitat en els productes és una cosa que els clients valoren molt a les cadenes a l'hora d'anar a comprar

Lidl, una de les cadenes de supermercats més importants d'Espanya, ha decidit apostar fermament per millorar la qualitat dels seus productes. Amb una clara orientació cap a la salut i el benestar dels clients, l'empresa ha llançat iniciatives que busquen transformar el seu assortiment. Per això, el faran més saludable i accessible per a tothom.

Millora de la composició dels productes

Des de 2021, Lidl ha implementat el sistema d'etiquetatge Nutri-Score als seus productes, cosa que permet als consumidors identificar fàcilment les opcions més saludables. Aquest etiquetatge, basat en un codi de colors i lletres que va de la A a la E. És una eina eficaç perquè els usuaris prenguin decisions informades a l'hora de fer la compra.

Lidl s'ha compromès que per a 2026 tots els seus productes portaran aquest etiquetatge. Així facilita l'elecció d'aliments saludables entre més de 1.700 productes. Avui dia, ja ha arribat a un 50 % d'implementació.

Façana d´una botiga Lidl amb el logotip visible en un rètol quadrat.

Lidl no només està apostant per la transparència en la informació nutricional. També duu a terme una reformulació de més del 50 % del seu assortiment per millorar la qualitat dels seus productes. En especial, la cadena està enfocada a reduir el contingut de sucre, sal i greixos saturats en els seus articles de marca pròpia.

Aquest esforç forma part de l'Estratègia NAOS, que promou la nutrició i la prevenció de l'obesitat a Espanya. Lidl també ha fixat la meta de reduir un 20 % el contingut de sal i sucre en els seus productes abans de 2025.

Un compromís que continua creixent

A més de la qualitat, Lidl aposta per productes locals i de temporada. La cadena respon a les necessitats dels clients i contribueix al desenvolupament sostenible de la indústria agroalimentària. El 2023 les compres d'aliments frescos d'origen nacional van superar els 3.100 milions d'euros, un 4 % més que el 2022.

Lidl ha estat pioner en la utilització de noves tecnologies per millorar l'experiència de compra i garantir la seguretat alimentària. L'empresa utilitza tecnologies avançades per monitorar la frescor dels seus productes i assegurar que arribin en les millors condicions a les llars espanyoles.

Tres clientes caminen en direcció a l'entrada de la botiga *Lidl

Amb aquestes iniciatives, Lidl millora la qualitat dels seus productes i es posiciona com una empresa compromesa amb el benestar dels clients. La cadena continua liderant el camí cap a una alimentació més saludable, sostenible i accessible per a tothom, gràcies a la seva excel·lent relació qualitat-preu.

El compromís de Lidl amb la millora de la qualitat i la transparència nutricional continua avançant. Amb això, es consolida com una opció preferida per aquells que busquen una alimentació saludable i responsable. El preu mitjà dels productes de marca pròpia de Lidl, ara amb Nutri-Score i millorats nutricionalment, continua sent competitiu, amb opcions a l'abast de totes les butxaques.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: