Mercadona confirma la retirada d'un dolç molt venut: 'Ja no en tenim'
Els clients de Mercadona tornen a rebre la confirmació que un article ha estat retirat de les botigues
Mercadona torna a ser protagonista. Novament està sent notícia perquè ha decidit retirar un gelat molt conegut de les seves botigues. Els clients fa temps que troben a faltar aquest producte perquè ja no el troben disponible.
No és la primera vegada, i segurament tampoc no serà l'última, que hem de parlar d'una retirada de Mercadona. La cadena acostuma a dur a terme aquest tipus d'accions sense tenir en compte si els productes tenen demanda o no. D'aquí ve la sorpresa que s'emporten els clients quan van a comprar a qualsevol de les botigues de Mercadona.
El gelat de Mercadona que ja no podràs comprar és el gelat de xocolata blanca. Aquest es venia a la terrina que sol fer servir Mercadona de 500 ml. La seva retirada ha fet que els clients demanin explicacions a la cadena per saber per què ha pres aquesta decisió.
Mercadona retira de les neveres el gelat de xocolata blanca
La xocolata blanca era un gelat que realment tenia tirada a Mercadona. A la vista està que, així que ha estat retirat, els clients ja han començat a preguntar per ell. Com sempre, les xarxes socials són el lloc per resoldre qualsevol mena de dubte que tenen sobre les decisions de la cadena.
En aquest cas, ha estat a X on la usuària @laurA145673 va voler saber si podria tornar a comprar aquest gelat a Mercadona. Directament li va preguntar a la cadena què passava amb el seu gelat. Però després de la seva pregunta també va voler afegir una queixa a aquesta manera de procedir que té la cadena.
I és que va afegir el següent: "Teniu una política rara, com millor és un producte, abans el traieu de les botigues". D'aquesta manera, deixa de manifest que no sap gaire bé per què Mercadona pren aquest tipus de decisions. La retirada dels diferents articles sembla que respon més a alguna cosa aleatòria que a tenir males vendes.
La resposta de Mercadona no dona gaires esperances
Quan Mercadona dona explicacions sobre aquest tipus de qüestions a les xarxes socials hi ha diferents possibilitats. La millor de totes és que digui que simplement ha estat un problema de stock, però que l'article en qüestió segueix disponible. Però no totes les respostes són igual de bones.
En aquest cas, Mercadona ha donat una de les respostes que s'acostuma a donar més. Hi explica a la clienta que el producte pel qual pregunta ja no es troba disponible a les botigues. Però això sí, en lloc de ser contundent sobre la retirada, l'avisa que l'interès serà traslladat als responsables.
Encara que en aquest cas no ha estat així, Mercadona també aporta informació addicional. En ella sempre ofereix alternatives al producte retirat perquè el client conegui més assortiment.
Tot i això, normalment, quan es pregunta per un article en qüestió, per molta alternativa que es doni, el client troba a faltar el que s'ha decidit retirar.
Més notícies: