Home amb barba i camisa a quadres en posició de pregària davant de l'entrada d'una botiga anomenada Ametller Origen.
CONSUM

'Lamentem el que ha passat': Ametller Origen es disculpa amb els seus clients

Les xarxes socials han tornat a ser un aparador perfecte per queixar-se d'algunes de les pràctiques del supermercat

Ametller Origen no només ofereix els millors productes des de les botigues. Si no que també s'encarrega de repartir a domicili algunes de les comandes. Per això, té un equip de repartiment que es passeja per les ciutats amb el vehicle serigrafiat respectiu.

D'aquesta manera, tothom pot saber que en aquell moment i lloc s'està lliurant una compra realitzada al supermercat català. Per aquest motiu, els responsables d'Ametller Origen haurien de revisar que aquesta darrera baula dels seus serveis es realitza correctament.

I més després de la queixa que els ha deixat en evidència. Aparcar a llocs prohibits i posar en risc la seguretat dels vianants podria ser un problema per a l'empresa. Almenys així ho ha denunciat a xarxes socials un perfil que no ha dubtat a etiquetar el supermercat.

Ametller Origen haurà de millorar el servei

La queixa arriba per part d'un compte a X on es publiquen aspectes de la ciutadania de Sabadell. Precisament en aquesta ciutat barcelonina és on han tingut lloc uns fets que han denunciat perquè no tornin a passar.

Des del perfil han escrit que un camió d'Ametller Origen ha aparcat en una zona prohibida per fer-ho i obligant els vianants a "creuar amb perill". Un pas de vianants dels de color vermell i blanc ha estat el pàrquing ideal perquè els repartidors descarreguin davant d'una casa particular.

Plànol general d´una façana d´una botiga Ametller Origen de Barcelona

A més, resulta que la zona s'ubicava davant de la policia local de Sabadell, encara que això va semblar que no li importava a ningú. La situació va ser molesta per a les persones corrents que van haver d'esquivar un camió mal estacionat.

De la mateixa manera, recorden que els carrers de la ciutat estan "plens de forats i en molt males condicions". Per això demanen que aquest tipus de pràctiques s'aturin i no es repeteixin pel bé de tots. En aquest cas li ha tocat Ametller Origen, però segur que no són els primers.

La resposta del supermercat

De nou, des d'Ametller Origen han fet gala de la seva atenció al client i han respost de manera immediata. Amb un missatge de resposta a la queixa han lamentat que aquesta experiència s'hagi tingut. Finalment, demanen les dades personals de la persona que exerceix la queixa per així "revisar el cas amb més detall".

No és la primera vegada que el supermercat actua així. L'únic que normalment ho fa per respondre a queixes i problemes relacionats amb els seus productes. L'origen de les seves avellanes ha estat un motiu de discòrdia recent entre uns clients cada vegada més exigents.

➡️ Consum

Més notícies: