Un home amb una samarreta groga sembla estar cridant davant d'una botiga anomenada "Ametller Origen".
CONSUM

Un client d'Ametller Origen esclata en veure l'origen de les avellanes

El comprador s'han encarregat de denunciar allò que considera un despropòsit tenint en compte la filosofia de l'empresa

Ametller Origen és un supermercat català amb un segell d'identitat fort. La seva filosofia de compra ha fet que molts dels clients siguin fidels als seus productes. Però com en qualsevol relació, tot va bé fins que et trobes amb una manca de confiança.

Això és el que li ha passat a un client d'Ametller Origen en descobrir l'origen d'un paquet d'avellanes. Seguint amb els valors de la botiga, el fruit sec hauria de ser del país. Per exemple, de la comarca del Baix Camp, ja que és una gran productora d'avellanes.

La sorpresa ha arribat quan un comprador s'ha adonat que no només no venen de Catalunya. Si no que el producte ha traspassat les fronteres del país. Per això portar avellanes de Turquia no s'ha estat una bona decisió i és possible que li hagi fet perdre un client.

Ametller Origen perd la credibilitat del missatge

“De veritat que les avellanes les importeu de Turquia? Us les podeu ficar per on us càpiguen”, narra el missatge publicat en xarxes socials. Així mateix, ha afegit: “Elimineu l'eslògan de la vostra empresa que sou un producte de proximitat”.

“Sou igual que la resta de supermercats!”, ha sentenciat. Ametller Origen, de moment, no ha respost a l'al·lusió. De totes maneres, és probable que ho faci en les pròximes hores, tal com ja ha fet altres vegades.

Aquest cop haurà de pensar bé què respondre, ja que el client s'ha mostrat especialment enfadat. I més tenint en compte que tothom sap que hi ha productors locals de qualitat que ofereixen el mateix fruit sec. Probablement, a un preu més elevat, però complint el criteri empresarial.

Un sac d´avellanes vessades sobre una superfície de fusta amb el logotip d´Ametller Origen a la cantonada superior dreta i un missatge d´un usuari a la part inferior esquerra expressant el seu descontentament per la importació d´avellanes de Turquia.

Altres queixes de clients enfadats per la procedència dels productes

No és la primera vegada que aquest supermercat català és assenyalat pels seus clients. I és que tenir com a lema que els seus productes són de quilòmetres 0 i després apostar per altres portats de ben lluny, grinyola força. Un exemple recent ha estat la queixa d'un comprador que ha denunciat la procedència dels melons.

Aquesta fruita típica de l'estiu ha creuat ni més ni menys que l'Atlàntic fins a arribar a les botigues de Catalunya. Tot un despropòsit per als que de debò sí que aposten per consumir fruites i verdures de temporada i proximitat.

➡️ Consum

Més notícies: