Marquesina de Mercadona en pla contrapicat
CONSUM

La gran donació que acaba d'anunciar Mercadona: per als més necessitats

Des de començament d'any, són moltes les entitats socials que s'han pogut beneficiar de la seva solidaritat

Mercadona ha donat més de 12.600 tones de productes de primera necessitat el primer semestre de 2024. Aquesta xifra que destaca el compromís continu de la companyia amb la responsabilitat social i el suport als col·lectius més vulnerables. Aquesta quantitat de donacions equival a més de 210.000 carros de la compra.

Ampliant la xarxa de col·laboracions solidàries

Mercadona no només ha incrementat la quantitat de productes donats, sinó que també ha expandit la xarxa d'entitats socials col·laboradores. A finals de juny de 2024, l'empresa ha assolit un total de 785 entitats socials amb què treballa estretament. Aquest augment en les col·laboracions ha permès una distribució més efectiva i equitativa de l'ajuda, assegurant que els productes arribin a les persones que més ho necessiten.

Un treballador maneja un carretó elevador en un magatzem, transportant palets de productes etiquetats amb la marca Mercadona.

Les donacions de Mercadona inclouen una àmplia varietat de productes de primera necessitat, com ara aliments no peribles, productes frescos i articles d'higiene personal. Aquesta diversitat assegura que les necessitats bàsiques dels col·lectius més vulnerables siguin cobertes de manera integral, millorant la seva qualitat de vida de manera significativa.

L'impacte d'aquestes donacions es reflecteix en la millora de la situació de moltes famílies i persones en situació de vulnerabilitat. Gràcies a la xarxa d'entitats socials, que inclou bancs d'aliments, menjadors socials i organitzacions benèfiques, Mercadona arriba a un nombre més gran de beneficiaris. Aquesta col·laboració estreta i efectiva garanteix que l'ajuda es distribueixi de manera ràpida i eficient.

Mercadona continuarà amb aquestes mesures

La solidaritat de Mercadona no és cap novetat. La companyia ha demostrat consistentment el seu compromís amb la societat, especialment en temps de crisi. Durant la pandèmia de COVID-19, Mercadona va intensificar els seus esforços solidaris, i aquest compromís s'ha mantingut i enfortit els anys següents.

Dues persones posen al costat de pancartes d?una organització i de Mercadona en un magatzem amb productes apilats.

Les entitats beneficiàries de les donacions han expressat el seu profund agraïment cap a Mercadona per la seva generositat i el seu suport continu. Aquestes organitzacions destaquen no només la quantitat, sinó també la qualitat dels productes donats, que contribueixen de manera significativa a la seva capacitat per ajudar els més necessitats.

Mirant cap al futur, Mercadona planeja continuar i expandir els seus esforços solidaris. L'empresa continua buscant maneres d'augmentar el seu impacte positiu a la societat i de col·laborar amb més entitats socials. Aquest compromís continu és una part integral de la filosofia empresarial de Mercadona i de la responsabilitat corporativa.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: