Fotomuntatge amb una imatge de fons d'un carretó i el passadís d'un supermercat i dues rodones vermelles amb els logos dels supermercats Lidl i Mercadona
CONSUM

Gerro d'aigua freda a Mercadona: Lidl deixa anar la bomba i li planta cara

Lidl avança en la seva consolidació a Còrdova amb l'obertura d'un nou establiment estratègic

La competència al món dels supermercats sempre està en plena efervescència, i sembla que ara s'acosta una dura competència. La cadena alemanya Lidl prepara un moviment que no passarà desapercebut per ningú a Còrdova. El seu objectiu: plantar cara directament a Mercadona i ho farà en un lloc estratègic. 

L'anunci ja ha fet parlar molt, i és que no n'hi ha per menys. Una nova botiga està en camí, i el que crida l'atenció no és només la seva obertura, sinó la seva localització. Lidl no va amb embuts i sembla voler marcar territori davant d'un dels pesos pesants del sector. 

Imatge de l'exterior de Lidl

Un Lidl just davant del Mercadona 

El lloc escollit no podria ser més clar: l'avinguda de l'Arruzafa, en una de les zones amb més poder adquisitiu de Còrdova. La marca alemanya ha sol·licitat els permisos necessaris per construir un supermercat amb un gran pàrquing als números 29, 33 i 35, just davant del Mercadona de la mateixa avinguda. Aquest pas és part del procés administratiu que ja està en marxa, amb la sol·licitud de qualificació ambiental davant de la Gerència d'Urbanisme. 

Aquesta botiga serà la cinquena a la capital. S'unirà a les de l'avinguda de Cádiz, el carrer de los Artesanos, la carretera de Palma i la carretera de Trassierra. Però això no és tot: la competència serà ferotge, ja que a pocs metres també hi ha un Aldi i un Dia, i fa d'aquesta ubicació un autèntic camp de batalla. 

Lidl i l'estratègia que no passa desapercebuda 

La marca alemanya fa temps que es consolida com un rival fort, apostant per preus competitius i productes que busquen destacar. Amb aquesta botiga, reforça la presència no només a Còrdova capital, sinó també a altres localitats de la província com Puente Genil, Baena i Montilla. 

Persona sorpresa en un supermercat

El seu creixement no és casualitat: Lidl sap jugar bé les seves cartes, oferint promocions i productes exclusius que atrauen consumidors de tots els perfils. Ara, amb aquest moviment tan estratègic, sembla voler deixar clar que no tem a la competència, ni tan sols quan es tracta d'enfrontar-se a un gegant com Mercadona. 

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: